BEST BUY AWARD

Gloria - najbolji tjednik za žene i lifestyle magazin

U prvom hrvatskom istraživanju Best Buy Award, časopis Gloria proglašen je najboljim u dvije kategorije – Tjednik za žene te Lifestyle magazin.

U kategoriji Tjednik za žene, za koju su glasala samo žene starije od 15 godina, Gloria je dobila čak pet puta više glasova od drugoplasiranog tjednika Story, dok je u kategoriji Lifestyle magazina, gdje su pravo glasa imali građani Hrvatske stariji od 25 godina, imala dvostruko više glasova drugoplasiranog Cosmopolitana.

Kako ističu organizatori, cilj projekta Best Buy Award nije bio samo detektirati proizvode i usluge koje hrvatski građani smatraju da nude najbolji omjer cijene i kvalitete i obavijestiti o tome hrvatsku javnost, već i educirati hrvatsko građanstvo o tome što je to zapravo prava “najbolja kupnja”.

Temeljna razlika ovog istraživanja od ostalih koja su se do sada redovito provodila i provode se u Hrvatskoj je i taj da se ispitanike zamolilo da ne brzaju, da ne “izbacuju” iz glave ono što im je prvo na pameti (tzv. Top of Mind) niti da ne navode ono što oni najčešće koriste (zato što im je primarno bitna cijena, ili primarno teže kvaliteti ili zbog blizine mjesta kupnje i dr.) nego da dobro promisle prije nego što će za neku kategoriju odgovoriti na pitanje. Na primjer, u kategoriji Lifestyle magazin pitalo ih se: “Koji magazin u Hrvatskoj po vama pruža najbolji omjer kvalitete i cijene – odnosno vrhunsku kvalitetu uz primjerenu cijenu kada je riječ o lifestyle magazinima. Nemojte brzo odgovoriti na ovo pitanje; dobro promislite, nemojte navesti ono što vam prvo padne na pamet ili magazin koji vi najčešće čitate (zato što vam je najbitnija samo cijena ili samo kvaliteta, ili zato što taj magazin najčešće čitate jer je npr. vaša prijateljica pretplaćena na njega.). Molimo vas da dobro promislite i onda nam navedete “Lifestyle magazin” koji po vama nudi najbolju kvalitetu uz najprimjereniju cijenu”.

Prilikom anketiranja, odgovori nisu bili sugerirani, tako da su ispitanici slobodno odgovarali za svaku kategoriju ono što oni sami smatraju “najboljom kupnjom” za tu kategoriju.

Ovu posve novu, inovativnu i zaštićenu metodu istraživanja “Best Buy Award – DEEPMA” razvila je tvrtka Axios u suradnji s vodećom svjetskom revizorskom i konzultantskom organizacijom PricewaterhouseCoopers.

Cjelokupno istraživanje Best Buy Award napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Linker
17. travanj 2024 17:57