Nakon nekoliko reklama koje su prenosile snažne političke poruke na ovogodišnjem Super Bowlu, Nike je objavio svoj reklamni spot kao poziv na jednakost na sportskim terenima, ali i izvan njih. Glazba u spotu je nova verzija klasika Sama Cookea "A Change Is Gonna Come" koju izvodi Alicia Keys, a sportske zvijezde Serena Williams, LeBron James i Kevin Durant u njemu pozivaju na to da se sportske vrijednosti kao što su fair play i jednakost prenesu sa sportskih terena u širi svijet.
Na sličnom je tragu promotivni spot danskog televizijskog kanala TV2 Danmark. Poruka koju prenose jest da je daleko više toga što nas spaja od toga što nas razdvaja i da ne smijemo zaboraviti da bismo svi trebali biti jednaki, bez obzira na spol, rod, rasu, religiju, seksualno opredjeljenje ili bilo koji drugi faktor.
Ovaj spot je stvarno beskrajno dirljiv i lako je moguće da će vam izmamiti suzu. Ako vam se svidi, podijelite ga s prijateljima.
Nova Dieselova kampanja #makelovenotwalls usmjerena je na rušenje barijera koje nas razdvajaju, a metaforični zid u video postaje sasvim konkretan. Umjetnički direktor Nicola Formichetti objasnio je – "Diesel je protiv mržnje, a u današnje vrijeme više nego ikada želimo da se to zna."
Ovo nije prvi put da Diesel radi reklame koje komentiraju aktualni trenutak. Još 1995. godine objavili su kampanju s dva mornara koji se ljube potpuno zanemarujući neizbježnu kontroverzu u korist propagiranja jednakih prava.
Tenk na napuhavanje u duginim bojama koji se pojavljuje u reklami danas će biti postavljen u Londonu, a kasnije će ga se moći vidjeti u Milanu, Šangaju, Berlinu i Tokiju. Cilj je da se ideja ljubavi prenesi kroz cijeli svijet. Formichetti je to lijepo zaokružio - "Ljubav i zajedništvo su presudni u stvaranju društva u kojem svi želimo živjeti i budućnosti kakvu zaslužujemo."