GARAGE AUTO SHOW

Volkswagen predstavio svoje adute i počastio koncertom Crvene Jabuke

Hrvatska je krajem prošloga mjeseca na tri dana ponovo postala centar regionalnog automobilskog svijeta. Strka koja je vladala u West Gateu nije viđena već pet godina, a više od 110.000 posjetitelja dokaz je odlično isplanirane i realizirane izložbe.

Premda je nemoguće znati točan broj prodanih automobila na Garage Auto Showu, u razgovoru s izlagačima saznali smo da je ostvaren zavidan broj kontakata koji čekaju završnicu u prodajnim salonima. Glavne zvijezde, sudeći po reakcijama kupaca bili su skupocjeni modeli poput Ferrarija 458 ili Maseratija Quattroporte. No, uz bok njima pažnju posjetitelja plijenili su vrući noviteti na našem tržištu poput Peugeota 2008, Renault Captura, Chevrolet Traxa, BMW-a Serije 3 GT ili Škode Octavije.

Među brojnim izložbenim prostorima unutar trgovačkog centra najveći je ‘party’ bio kod Volkswagena. Najveći njemački automobilski brend na Garage Auto Show je stigao u punom sastavu s novom generacijom Golfa na čelu. Volkswagenov poklon posjetiteljima bio je koncert Crvene jabuke koja je izazvala oduševljenje u West Gateu.

Marke iz VW koncerna također su predstavile svoje najvažnije adute, a uz novu Octaviju i Rapid, veliko zanimanje vladalo je za Seatovim novitetima Toledo i Leon. Najvažniji adut Citroena bio je novi monovolumen C4 Picasso, dok su pripadnice ljepšeg spola detaljno istraživale toples varijantu modela DS3.

Najnabildaniji automobil u West Gateu bio je Chevrolet Camaro ispred kojega je konstatno bio red za slikanje, a u njegovoj blagoj sjeni bio je Chevroletov novitet Trax koji je službeno predstavljanje imao upravo u Hrvatskoj, u Zadru.

Budući da će kroz mjesec dana na snagu stupiti nove trošarine zbog kojih će osjetno poskupjeti luksuzni automobili, najveća gužva stvarala se u Vip Loungeu gdje su bili izloženi najskuplji modeli. BMW, Audi, Jaguar, Porsche i Mercedes Benz na jednom su mjestu suprotstavili svoje najvažnije adute koji će dominirati automobilskim premium segmentom. Na žalost hrvatskih kupaca, pojedini modeli će poskupjeti čak i do 20.000 eura pa je Auto Show bio idealna, ali i posljednja prilika za odluku.

Uz automobile, važan kotačić uspješne izložbe bili su motori, a već nakon prvog dana kupci su kaparili pet skutera marke Piaggio. Konačna brojka prodanih skutera i motocikala biti će sigurno veća jer je ponuda bila uistinu velika te je uključivala skutere za primamljivih 10.000 kuna.

Zanimljivo je bilo analizirati i strukturu posjetitelja. U pravilu je bila riječ o obiteljskom izlasku, ali nema odvajanja na ženu koja kupuje u dućanima i muža koji razgledava automobile, već sve čine zajedno. Obiteljski obilasci su i najdraži izlagačima i trgovcima jer je često tada riječ o konkretnim kupcima.

Ima i muških izlazaka u kojima se posjetitelji vidljivo nadmeću u znanju o automobilima koji ipak u Hrvatskoj predstavljaju puno više od pukog prijevoznog sredstva, ipak su oni na našim prostorima statusni simbol i način života.

Lijepo je vidjeti i žensko društvo kako uspoređuje viđena vozila, jer statistike pokazuju kako je zapravo u mnogim zajednicama upravo ženina posljednja kada se kupuje novi automobil. Po viđenoj gužvi i zanimanju čini se kako ovo nije posljednji Garage Auto Show, već samo prvi nastavak.

Linker
29. travanj 2024 19:07