Crvena i ružičasta odjeća strogog kroja ili pak skulpturalne forme dobar su izbor za Međunarodni dan žena jer ruše stereotipnu sliku o tim samo naizgled sladunjavim nijansama.
Premda podjela na “muške” i “ženske” boje više ne postoji, za kreiranje najženstvenijeg izgleda u novim kolekcijama dizajneri su koristili stereotipnu damsku paletu - crvenih i ružičastih nijansi, čiji je intenzitet naglašen korištenjem voluminoznih i sjajnih materijala. Ti su tonovi najefektniji kad se nose “od glave do pete”, a u trendu je i donedavno nezamisliva kombinacija crvene i ružičaste.
Najraskošniji primjer dala je francuska kuća Schiaparelli: njezin kreativni direktor Bertrand Guyon sve je djevojčicama omiljene nijanse spojio u jednoj haljini, sašivenoj od tila koji se prelijeva od pastelnoružičaste preko intenzivnocrvene do purpurne.
I premda su u nedavno završenoj sezoni glumačkih nagrada u javnosti najviše zamijećene večernje haljine tih nijansi, dojmljiv efekt postiže se korištenjem istog kolorita i u dnevnim odjevnim kombinacijama.