Za putovanje sa stilom nije važno samo što se nosi, nego i - u čemu se nosi: u trendu su čvrste i sjajne torbe na četiri kotača, izrađene od kompozitnih materijala, u jarkim bojama i s otkačenim printom.
Otporni su na udarce, prevrtanje pa čak i metke, imaju ugrađen punjač za mobitel i utičnicu za USB te nečujne kotačiće obložene specijalnom pjenom - putni kovčezi pravo su malo tehnološko čudo. Pritom su, naravno, elegantni i trendi, jer uzalud sve novotarije ako prolaze neprimijećeni na kolodvorima i aerodromima. Stoga su za njihovo reklamiranje angažirane ‘turbo’ zvijezde, kao što je Cristiano Ronaldo, portugalski nogometaš koji je postao zaštitno lice nove linije kovčega American Tourister.
Drugi, pak, za osmišljavanje modela kojima žele privući kupce angažiraju poznate dizajnere. Tako je njemačka tvrtka Rimowa, koja je nedavno obilježila osamdeseti rođendan, surađivala s Virgilom Ablohom, vlasnikom marke Off-White, kao i s Jamesom Jebbiom iz marke Supreme. U igri su i provjereni aduti - putni kovčezi marke Louis Vuitton, koji su prvi put predstavljeni javnosti još 1854. - tada, naravno, bez kotačića.
Pripremila Ivana Pavić