Kao da mu dva brenda nisu dovoljna, kreativni direktor francuske kuće Chanel i talijanske kuće Fendi uz njih vodi i onaj pod svojim imenom: Karl Lagerfeld Paris. I dok su komadi iz kolekcija kuća Chanel i Fendi itekako paprenih cijena i rijetko tko si ih može priuštiti, njegov brend nudi prepoznatljivu estetiku po mnogo pristupačnijim cijenama.
Nakon što je na Tjednu mode u Parizu početkom mjeseca predstavio novu "svemirsku" kolekciju kuće Chanel, njemački dizajner lansirao je liniju "Social Collection", prvu kolekciju večernjih haljina pod brendom Karl Lagerfeld Paris. I dok su metalik kreacije iz nove kolekcije luksuznog brenda dostupne samo onima poprilično dubokog džepa, pod svojim imenom Lagerfeld nudi mnogo pristupačnije komade.
Linija se sastoji od različitih modela haljina, a sve imaju prepoznatljiv potpis slavnog dizajnera poput 3D cvjetnih aplikacija, perlica i detalja od čipke. Boje su limitirane na crnu, bijelu, plavu i nježnu ružičastu, a najbolje je što se cijene kreću već od 168 dolara, dok za najskuplju kreaciju treba izdvojiti 398 dolara.