Niti jednom domaćem shopping vodiču nije uspjelo ono što je uspjelo Gloriji IN - da u kontinuitetu izlazi 600 tjedana odnosno 12 godina.
Kada se ovaj subotnji prilog Jutarnjeg lista prvi put pojavio na kioscima 7. svibnja 2005., na naslovnici je bila prepoznatljiva Rosenthal vaza u obliku papirnate vrećice - takozvanog škarnicla - rad umjetnika Tapija Wirkkale, kao najava izložbe finskog dizajna u Zagrebu. Taj prvi broj bio je ispunjen prilozima o dizajnu, ljepoti i modi, i za razliku od tjednika Gloria na čijim se naslovnicama pojavljuju poznati ljudi iz svijeta filma, glazbe i sporta, naslovnice Glorije IN krase najpoželjnije dizajnerske kreacije.
Vrlo brzo ovaj tjedni prilog postao je važan dio subotnjeg rituala - kava, novine, shopping - koji je čitateljima i čitateljicama olakšavao hektičan ritam života. Više, naime, nije bilo potrebe za satima hodanja po dućanima u potrazi za savršenim cipelama, haljinom ili torbom jer su uredništvo i stilisti Glorije IN odradili ‘najteži’ dio - pažljivo odabrali stvari najbolje kvalitete po najprihvatljivijim cijenama. Tijekom godina Gloria IN je promovirala trendove svjetske i domaće modne scene, otkrivala nove preparate za uljepšavanje i zdrav život, metode vježbanja, recepte za relativno jednostavne obroke, nova mjesta za izlaske i vikendprovode... Ukratko, sve ono što je IN.
Čitajte Gloriju IN i dalje i uživajte u shoppingu.
Dubravka Tomeković Aralica,
glavna urednica Glorijinih izdanja
Ne propustite jubilarno izdanje Glorije IN od 25.2. uz Jutarnji list. Uz 600. broj Gloria IN vam daruje kupone s popustom od 30% koje ćete moći iskoristiti od 25.2. do 4.3. 2017. u prodavaonicama diljem Hrvatske. Također, pripemite se na veliko slavlje jubilarnog 600. broja 25. 2., u zagrebačkom Avenue Mallu od 12 sati. Očekuje vas koncert iznenađenja, make-up kutak, dodatni popusti u odabranim trgovinama u Avenue Mallu te happy hour u kafićima i restoranima.