Koliko ''uboda '' na prstima treba da se otpleše jedan ples, koliko uboda iglom treba da se napravi jedna kreacija? Vjerojatno ni balerina, ni dizajnerica nikad to nisu brojale, one su samo željele svoje osjećaje i promišljanja o svijetu oko sebe iskazati plesom i kreacijom.
Tako je i u najnovijoj kampanji hrvatskog brenda Etna Maar za proljeće/ljeto 2017. balerina zagrebačkog baletnog ansambla HNK-a Lucija Radić (dobitnica nagrade Ana Roja) kroz svoje baletne pokrete dočarala ljetnu kolekciju Etne Maar. Time je pokazala kako je odjeća dizajnerice Andrijane Subotić Pjajčik prilagodljiva svakoj prilici, nesputana, a istovremeno snažno pokazuje karakter samosvjesne žene koja se ne skriva iza svojih emocija.
Kolekciju čine pamučne haljine, lanene tunike i hlače, prozračna pletiva, mantili i jakne u bijeloj i crnoj boji, nezaobilaznoj crvenoj te neobičnoj plavoj i bež. Sve se može međusobno kombinirati čime se stvaraju slojeviti stylinzi prikladni za sezonu koja dolazi. Baletne pokrete spretno je ulovila u svom objektivu Vladimira Spindler, a grafički obradila Senja Vild.