Novo iskustvo kupnje

Novouređena poslovnica Zlatarne Dodić osvaja vrhunskim nakitom i luksuznim interijerom

Nina Badrić, zaštitno lice premium brenda Dodić, zablistala je na otvorenju novouređenog prodajnog mjesta, a proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga druga poznata lica koja nose nakit s potpisom brenda Dodić i iznimno ga cijene.

Novouređena poslovnica Zlatarne Dodić otvorila je vrata u zagrebačkom City Centeru one West i izgleda odlično. Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru posjetiteljima je omogućeno iskustvo kupnje iznad svih očekivanja. Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da kupcu bude topao i privlačan za kupnju. Pažnju privlači impresivna floralna instalacija koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina, naglasak prostoru daju mjedeni detalji, a svi elementi novouređenog interijera u harmoniji su s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.

image

Novouređena Zlatarna Dodić u City Centeru one West u Zagrebu

ZLATARNA DODIĆ
image

Filip i Franjo Dodić i Nina Badrić

ZLATARNA DODIĆ
image

Interijer je luksuzan, ujedno gostoljubiv i topao

ZLATARNA DODIĆ
image
ZLATARNA DODIĆ
image

Franjo Dodić, Jelena Glišić, Filip Dodić

ZLATARNA DODIĆ

Sve što je obuhvaćeno preuređenjem, od visine stropova do odabira boja i vrsta materijala, odražava činjenicu da se „koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja”, rekao je Franjo Dodić. Time njihove poslovnice postaju gostoljubivi prostori koji pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovacijom su spojene moderne glatke plohe, sjajan mramorni pod i vitrine koje djeluju suvremeno, a ujedno i pomalo retro, pa novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza kakav potrošači danas traže.

Novouređen prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja nose nakit s potpisom brenda Dodić i iznimno ga cijene. Tom su prigodom svoje favorite odabrale poznata televizijska voditeljica Jelena Glišić, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je i ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija - potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.

Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no prava privlačnost je u onome što je u izlozima. Kako je rekao Filip Dodić: „Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema klijentima. To se stalno dotjeruje.”

image

Anđela Rončević

ZLATARNA DODIĆ
image

Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Ana Dodić

ZLATARNA DODIĆ
image

Nina Badrić je pomno pregledala vrhunski nakit

ZLATARNA DODIĆ
image

Paško Dodić, Franciska Dodić, Franjo Dodić, Franjo Dodić, Filip Dodić

ZLATARNA DODIĆ
Linker
24. travanj 2024 11:27