TOMISLAV KRISTO CROPIX
Novi ambasador

Duh inovacije i strasti: Što je zajedničko Marku Tolji i popularnom brendu automobila?

Hrvatski glazbenik Marko Tolja i francuski brend automobila ostvarili su suradnju!

Hrvatski glazbenik Marko Tolja i francuski brend automobila ostvarili su suradnju!

Glazbenik Marko Tolja jedno je od najpoznatijih imena na hrvatskoj glazbenoj sceni, a s karijerom dugom više od 15 godina i pjesmama koje odišu energijom, ritmom i emocija osvojio je slušatelje svih generacija. Njegov suvremeni zvuk s osvrtom na glazbenu prošlost uklapa se u inovativni duh Renaulta koji kroz sadašnje i buduće modele oživljava svoje legendarne ikone dajući im i tehnološki napredna obilježja.

Markov spoj suvremene pop glazbe i nostalgičnog obnavljanja ikona prošlosti savršeno odražava Renaultovu predanost spajanju modernosti s dubokim poštovanjem prema naslijeđu, pa je glazbenik postao ambasador brenda - automobil Renault Austral iconic Esprit Alpine full hybrid 200.

image

Marko Tolja novi je ambasador brenda

PROMO

Kao brand ambasador marke Renault, Marko Tolja će aktivno promovirati Renaultove vrijednosti kroz promociju novog Australa, ističući njegove impresivne performanse, suvremeni dizajn i ekološke karakteristike, dok će kroz različite marketinške kampanje, sudjelovanje na društvenim mrežama i nastupe uživo, Marko predstaviti Renaultovu predanost održivosti i naprednoj tehnologiji.

Partnerstvom s Markom Toljom, Renault želi dodatno ojačati svoju brand poziciju u Hrvatskoj, povezujući se s talentiranim umjetnikom koji utjelovljuje isti duh inovacije i strasti, istraživanje granica i stvaranje nezaboravnih iskustava.

Linker
26. travanj 2024 05:11