Promo

Hrvatska tvrtka osvaja prestižna svjetska priznanja američkih brendova Hydrafacial i Circadia

U Parizu, početkom ove godine, u sklopu najvećeg svjetskog kongresa medicine i estetike (IMCAS), tvrtka Hydrafacial jedno je od najvećih priznanja dodijelila upravo hrvatskom distributeru, Revelu. Revelo je, osim za Hrvatsku, eksluzivni distributer Hydrafaciala i za tržišta Slovenije, Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Albanije te Kosova.

Riječ je o uređaju i tretmanu koji ne treba puno predstavljati i koji je nakon “botoxa” druga najpoznatija riječ u estetskoj branši. Uz rekordno, stopostotno zadovoljstvo korisnika, koje potvrđuju podatci RealSelfa, i više od 3.5 milijuna izvedenih tretmana godišnje, sa sigurnošću možemo reći da je Hydrafacial najizvođeniji tretman njege kože i izbor broj jedan svjetskih estetskih stručnjaka. Brojke kažu da se Hydrafacial izvodi svakih 15 sekundi negdje u svijetu!

image
Promo

Osim što je omiljeni tretman brojnih celebrityja, poput Kim Kardashian, jedna od vodećih svjetskih zvijezda u suradnji s Hydrafacialom razvila je i svoj “booster”, potentnu formulu aktivnih sastojaka koji targetiraju specifične indikacije i služe kao dopuna tretmanu za još bolje rezultate i personalizaciju. Naravno, riječ je o Jennifer Lopez i njenoj kozmetičkoj liniji JLO Beauty.

image
Promo

O veličini i važnosti samog brenda govori i to da je Dior tražio od Hydrafaciala izradu posebne, bijele verzije uređaja, u skladu s estetskim propozicijama te modne kuće, a koju je predstavio u sklopu vlastitog eventa u vožnji brodom na Seini i koja se koristi u ekskluzivnim Dior centrima.

No, vratimo se malo na Hrvatsku i Revelo, koji je od Hydrafaciala okrunjen zlatom i titulom Distributera godine za 2023., za cijelu regiju Europe, Srednjeg Istoka i Afrike. Navedena nagrada izazvala je ogromnu pažnju ostalih proizvođača koji su svoje proizvode, uređaje i inovacije predstavili na IMCAS-u, pa se tvrtka Revelo vratila s 10 novih ponuda za ekskuzivnim zastupništvom u našoj regiji, pored 7 svjetskih brendova koje već uspješno distribuira.

image
Promo

To su uređaji koji uspješno preoblikuju tijelo na nekirurški način, bezbolno i bez oporavka, Med Contour (General Project, Italija) i ONDA (Deka Mela, Italija), uređaji za uklanjanje vaskularnih nepravilnosti talijanske tvrtke Quanta System te Jovena uređaj koji smanjuje potrebu za fillerima na području lica, tonira i pomlađuje lice, podižući jagodice, otvarajući oči i poboljšavajući tonus mišića (Brera, Italija).

Nakon višegodišnjeg iskustva u distribuciji estetskih uređaja, direktor Revela Lino Marić odlučio je krenuti u nove izazove te je tvrtka postala ekskluzivni zastupnik dermokozmetičkih brendova NassifMD i Circadia. Tvorac NassifMD Dermaceuticals je jedan od najpoznatijih estetskih kirurga na svijetu, dr. Paul Nassif, čija se emisija “Botched” (“Traljav posao”) prenosi u 166 zemalja diljem svijeta. Dr. Nassif je proizvode prvotno razvio za potrebe svojih pacijenata, no oni su ih poželjeli nastaviti koristiti i nakon zahvata te je tako nastala homecare linija, dostupna svima.

image
Promo

Circadia je također američki dermokozmetički brend, razvijen od strane dr. Petera T. Pugliesea, koji je zaslužan za veliki broj kliničkih istraživanja u kozmetičkoj industriji bez kojih danas ne možemo zamisliti omiljene proizvode (vitamin C, beta glukan…) i koji je kreirao formulacije za neke od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brendova. Circadia predstavlja inovativnu dermokozmetiku koja prati cirkadijalne ritmove tijela koji se izmjenjuju tijekom dana i noći.

image
Promo

Nedugo prije nagrade koju je Revelo osvojio od Hydrafaciala, krajem 2023. godine, Circadia je hrvatskoj tvrtki također dodijelila priznanje na International Distributor Meetingu u Nashvilleu, SAD. Revelo je proglašen distributerom s najvećim poslovnim rastom (Highest Growth Award), čime su potvrđena iznimna dostignuća na internacionalnoj razini.

U ovom trenutku u Zagrebu grade svoj drugi regionalni “experience” centar (prvi postoji već nekoliko godina u Beogradu), u kojemu će biti prezentiran i “All American Skin Concept” – gdje kombinacija Hydrafacial tretmana, uz Circadia professional proizvode i NassifMD homecare proizvode predstavlja jedinstven i potpun koncept njege kože, kako u profesionalnim centrima, tako i kod kuće, za najbolje moguće rezultate i najbolju kožu vašeg života.

Linker
27. travanj 2024 19:56