RB/BAUERGRIFFIN.COM/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
NEZAUSTAVLJIVA

Zlatni rudnik Gwyneth Paltrow: Zbog svoje detoksikacijske salate našla se na udaru kritike

Proslavljena holivudska glumica proteklh se godina fokusirala na biznis i razvoj svog brenda Goop u sklopu kojeg prodaje i detoksikacijsku dijetu.

Proslavljena holivudska zvijezda Gwyneth Paltrow posljednjih godina u fokusu svjetske javnosti nije zbog svojih glumačkih ostvarenja, nego mnogo više zbog drugih poslova kojima je odlučila monetizirati svoju globalnu popularnost.

Premda se nije u potpunosti povukla iz filmskog svijeta kao što se preklani najavljivalo, pa tu i tamo snimi poneku manju ulogu ili se pred kamerama pojavi kao gostujuća zvijezda, u njezinom fokusu je - biznis i razvoj vlastitog brenda Goop.

Njezina marketinške ideje smatraju se genijalnima jer je inače uobičajenijem proizvodima od sitnica za dom, svijeća, odjeće pa sve do seksualnih igračaka uspjela zaintrigirati maštu i tako im dala dodatnu cjenovnu vrijednost. Najbolji primjer za to su već toliko puta opjevane svijeće s mirisom vagine, a odnedavno se bacila i na ono što se uobičajeno naziva - detoksikacijskom prehranom.

Glumičin tjedni program koji po cijeni od 195 dolara prodaje pod nazivom G. Tox Reset Kit uključuje i plan prehrane, pa je Gwyneth Paltrow u svrhu njegove promocije publici predočila kako priprema svoju "detoksikacijsku" salatu od lososa. Sastoji se od fileta uzgojenog lososa, zelene salate, mladog luka, avokada, tikvica, šparoga, octom s dodatkom vlasca i senfa.

"Izdašan, kvalitetan i zasitan obrok, koji uz to izgleda privlačno na tanjuru. Pravo bogatstvo hranjivih tvari u jednom obroku kojim ćete resetirati svoj organizam", izjavila je glumica u videu u kojem je korak po korak pokazala kako priprema svoju salatu.

Na kraju ju je i kušala te zaključila da mnogi ne bi nikad pretpostavili da je riječ o detoksikacijskom obroku blagotvornom za ljudski organizam. Mnogi su je, dakako, nahvalili, ali se Gwyneth Paltrow našla i na udaru kritika.

Gwyneth Paltrow na showu Gucci Love Parade

MATT BARON/SHUTTERSTOCK

"Djevojko, imamo organe koji čiste naš organizam od otrova. Zovu se jetra, bubrezi, pluća...","Sve te priče o čišćenju organizma samo su način da skupo prodate ono što tijelo samo obavi", "Ne mogu vjerovati o čemu se ovdje priča...", glase najčešći komentari u kojima se kao prava detoksikacija organizma preporučuje umjerena prehrana, redovito kretanje i vježbanje te zdrav san.

No, svi su se usuglasili da salata s lososom sigurno neće nikome naštetiti, ali zamjeraju glumici što se uključila u priču o tzv. detoksikaciji koja je po mnogima samo lažni izgovor za pretjerivanje u bilo čemu bez žaljenja. Tvrde i da ne postoji tretman detoksikacije organizma prehranom koji znanstveno dokazano uklanja otrove iz tijela nego samo zdravije i manje zdravije namirnice, o čemu se vrlo jednostavno informirati.

Sa suprugom Bradom Falchukom u njujorškom Hamptonsu

MATT AGUDO/SPLASHNEWS.COM/SPLASH/PROFIMEDIA

Detoksikacijom organizma naziva se proces neutralizacije i/ili eliminacije štetnih tvari i otrova iz ljudskog tijela koji na bilo koji način potenciraju oštećenja tkiva. Premda se detoksikacija primarno smatra tretiranjem ovisnosti o svim vrstama opijata, alkohola, nikotina i lijekova, taj se termin uobičajeno također odnosi na dijete i ostale metode odstranjivanja štetnih tvari iz ljudskog organizma s ciljem optimalnog zdravlja.

Pa tako detoksikacija uključuje i specijalnu dijetalnu prehranu, dodatke prehrani, hidroterapiju, vježbanje, tehnike disanja, terapije u sauni, gladovanje, klistiranje... No, svatko tko razmišlja o provođenju detoksikacijske dijete ne bi se trebao sam liječiti guglajući prostranstvima interneta, nego bi se prije svega o tome trebao savjetovati sa stručnom osobom, kvalificiranim nutricionistom ili svojim liječnikom, jer svaki od tih postupaka potencijalno štetan za ljude sa zdravstvenim tegobama.

Glumičini fanovi zbog negativnih komentara salate Gwyneth Paltrow ustali su u njezinu obranu i zaključili da je najveći otrov negativna energija koju oni šire svojim zlonamjernim opaskama. Tvrde da time prije svega štete sami sebi, ali i svima drugima.

03. svibanj 2024 19:26