BOUVIER COSMETICS

Maja Šiprak: 'Kreiram luksuznu kozmetiku uz pomoć bakine knjige recepata'

Zašto prirodna kozmetika ne bi istodobno bila i luksuzna? – pitanje je koje je Maju Šiprak potaknulo na pokretanje vlastitog brenda. Njegujuća fomula divlje ruže u elegantnom izdanju prvi je preparat novog beauty brenda Bouvier Cosmetics, poslovnog pothvata 24-godišnje magistre komunikologije.

Zagrepčanka Maja Šiprak na hrvatskom se tržištu predstavila kremom Rose Revival, njegujućom formulom divlje ruže u elegantnom izdanju, koja je stvorena u suradnji s renomiranim laboratorijem kozmetičkih proizvoda Cosmoform. Svi sastojci su prirodni i u potpunosti bez parabena, parafina, silikona i mineralnih ulja, a krema je idealna kao podloga za make-up, održava kožu svilenkasto mekom cijeli dan te joj pruža regeneraciju u kasnim noćnim satima. U elegantnoj bočici skrivaju se strogo birani sastojci: jojoba, kukui, sjemenke marelice i grožđa te nova formula triju ruža - ploda divlje ruže, ružinog drva i geranija ruže, dok je od aktivnih sastojaka uključen hijaluron koji koži vraća prirodnu čvrstinu. Zagrebačka poduzetnica bila je uporna u svojem naumu i zaista napravila proizvod kakav je i zamišljala, a kako je tekao proces od ideje do realizacije otkrila nam je u intervjuu. 

Kada i kako ste se odlučili na proizvodnju prirodne kozmetike i zašto ste se odlučili za luksuznu?

Na ideju o proizvodnji prirodne kozmetike došla sam sasvim slučajno. Naime, već godinama koristim samo prirodnu kozmetiku, ali nikada nisam bila u potpunosti zadovoljna njome.

Dugo sam tražila savršenu prirodnu formulu, ali mi niti jedna nije bila privlačna: ni mirisom, ni izgledom.

Na razmišljanje o poslovnom pothvatu poticala me i obiteljska tradicija izrade prirodne kozmetike po recepturi moje bake, a nakon što sam dobila stipendiju grada Zagreba za izvrsnost odlučila sam novac uložiti u svoj san i odmah nakon fakulteta ući u poslovne vode. Odluka nije bila lagana, dugo sam razmišljala, ali sam na kraju smogla hrabrosti. Mislila sam: ako ne probam, nikada neću znati, a bez obzira na ishod usvojit ću veliko iskustvo i znanje. Željela sam svima ponuditi upravo onakav proizvod kakav sam cijelo vrijeme tražila - prirodan, efikasan i ugodan za sva osjetila.

Koliko dugo ste razvijali ideju?

Za samu ideju mi nije trebalo dugo. Odmah sam znala što želim i što na tržištu nedostaje. Najviše vremena potrošila sam na kreiranje formulacije i na traženje visokokvalitetnih sastojaka. Ideja se nekako razvijala u hodu – od ambalaže do finalnog proizvoda, ali početak je bio izrazito težak. Zbog strogih pravila u proizvodnji i beskompromisne recepture, formulaciju sam radila čak godinu dana, ali se trud se isplatio jer mogu reći da sam zaista razvila proizvod kakav sam zamišljala.

Kako ste birali sastojke koje želite u kremi? Zašto baš ruža za prvi proizvod? 

Vodila sam se tradicionalnom obiteljskom recepturom, ali samu formulaciju sam usavršila u suradnji sa stručnjacima iz laboratorija, zbog čega često govorim da je krema idealan spoj tradicije i suvremene tehnologije. Između brojnih dragocjenih prirodnih sastojaka, kao što su jojoba kukui, sjemenke marelice i grožđa, koji imaju pozitivno djelovanje na kožu lica, kao glavni faktor odabrala sam ružu – kraljicu prirodne kozmetike.

Radi se o jednom od najskupljih i najcjenjenijih sastojaka u kozmetici jer je za jednu litru eteričnog ulja ruže potrebno oko šest tona latica.

Ruža se u kremi proteže kroz više različitih sastojaka - cvjetna vodica ruže, ruža geranija, eterično ulje ruže i ružinog drveta, ali jedan od njih ima za mene posebno mjesto. Riječ je o ulju ploda divlje ruže, sastojku za kojeg sam odmah znala da će biti na vrhu popisa prilikom traženja sirovina. U bakinoj knjizi recepata, ovo ulje svakako dominira, a i ja sam se u njega zaljubila na prvo korištenje.

Jeste li imali podršku u razvoju kreme i brenda?

U razvoju kreme najveću potporu sam imala od kolega iz laboratorija koji su mi pomogli da svoju ideju pretočim u stvarnost i savjetovali me pri svakom koraku, ali roditelji su ti kojima mogu zahvaliti što sam lansirala savršen proizvod jer su me oni naučili perfekcionizmu.

Za luksuznu kozmetiku, osim vrhunskog proizvoda, je neizmjerno bitno i pakiranje. Kako ste ga odabrali?

Uz formulaciju preparata, ambalaža mi je bila pravi izazov jer sam preko nje željela ispričati priču koja stoji iza Bouvier Cosmeticsa. Prije izbora staklene bočice, isprobali smo ih barem desetak, a odlučila sam se tek za onu koja me osvojila na prvi pogled. Željela sam da predstavlja tu notu elegancije i luksuznosti, ali i beskompromisne recepture.

Koje su najveće prepreke s kojima ste se susreli u pokretanju vlastitog brenda?

Svaki dan nosi nove prepreke. Ako želite ponuditi kvalitetan proizvod u svim segmentima, svaki detalj mora biti precizno razrađen, a na početku niti ne znate što sve to podrazumijeva i koliko vas još izazova očekuje na putu do početka prodaje. No, mislim da je to posebna čar, pogotovo kada proizvod napokon ugleda svjetlo dana.

Imate li u planu nove proizvode?

Naravno, još od prije nego što je Rose Revival krenula u prodaju. Kao što sam znala da odustajanje nije opcija, tako sam znala i da se neću zaustaviti samo na jednoj kremi. Svakim danom polako osluškujem tržište pripremajući novitete. Planiramo razviti linije Rose Revival proizvoda, ali i svakako dodati neke nove. Jedan od njih je i novi Bouvier serum, koji će uz razne prirodne sastojke sadržavati i najbogatiji biljni izvor omege 3 - chia sjemenke. Ali više o tome uskoro.