KAMPANJA ZA MAYBELLINE

Muškarci osvajaju kozmetičku industriju

Youtube
Ova godina započela je velikim iskorakom u svijetu ljepote zahvaljujući jednom od najpoznatijih beauty brendova - Maybelline New York.

Američka kozmetička kuća prvi je put za novu kampanju angažirala beauty influencere, a jedna od glavnih zvijezda reklame za maskaru je muškarac. Colossal Big Shot maskaru osim Shayle Mitchell predstavlja i Manny Gutierrez, beauty video bloger s velikim brojem followersa na društvenim mrežama. Da je utjecajan u svijetu make-upa dokazuje to što njegove objave prati tri milijuna ljudi, a misija mu je davanje šminkerskih savjeta ženama, ali i muškarcima.

 

"Oduševljen sam što sam dobio priliku raditi sa svjetskim brendom poput Maybellinea koji prepoznaje muškarce kao važne influencere u polju make-upa" – izjavio je Gutierez. Make-up kampanje su se dosad koncentrirale isključivo na žene, a sada su beauty brendovi napokon odlučili naglasiti da šminku mogu koristiti i muškarci. U listopadu prošle godine CoverGirl proglasila je Jamesa Charlesa svojim prvim CogerGuyjem, a brendovi poput američkih Milk Makeupa i Anastasia Beverly Hills angažirali su muškarce u svojim kampanjama i na društvenim mrežama kako bi predstavili univerzalniji pristup beauty svijetu koji uključuje sve. Čak je i luksuzni brend Giorgio Armani lansirao rodno neutralni balzam nazvan Him/Her Lipcare prošle jeseni, a sve ide ruku pod ruku s modnom industrijom koja sve češće predstavlja uniseks kolekcije.

 

U novoj kampanji Manny i Maybelline poručuju da je maskara za sve, odnosno da je make-up za muškarce i za žene. S obzirom na to da se make-up predstavlja kao način na koji se žene mogu izraziti, jednako je važno naglasiti da bi muškarci trebali imati to isto pravo – bez obzira radilo se o skrivanju prištića korektorom ili o slobodi da budu potpuno našminkani.