Veliki uspjeh za hrvatsku modu

Čak dvije hrvatske dizajnerice u svibanjskom izdanju britanskog Voguea

Novo izdanje britanske franšize najslavnijeg modnog časopisa na svijetu, Voguea, osim pregršt novih modnih tema i editorijala donosi i dvije jako dobre vijesti za hrvatsku modnu scenu.

U svibanjskom izdanju Voguea čiju naslovnicu krasi prekrasna manekenka Amber Valletta osvanule su i vijesti o dvjema hrvatskim dizajnericama; Anamariji Brkić koji stoji iza uspješnog brenda A'marie te mladoj modnoj nadi Niki Čuić koja je nastupom na tjednu mode u Berlinu prošle godine zainteresirala svjetsku modnu javnost.

Obje su se našle u fokusu svjetskih modnih urednika kao zanimljiva inozemna dizajnerska imena. Brend A'marie prisutan je na britanskom modnom tržištu već neko vrijeme, u concept storeu ShopConsept u londonskoj četvrti Chelsea. S obzirom na tu činjenicu ovo je uspješan nastavak inozemne promocije za jedan od omiljenih hrvatskih brendova koji se nedavno predstavio i novom kampanjom za proljeće/ljeto 2017 s Enom Čuček u glavnoj ulozi.

Mlada hrvatska dizajnerica Nika Čuić koja stoji iza brenda NIKA TOM prošle je godine nastupila na Berlin Alternative Fashion Weeku, a čini se kako se svidjela modnim urednicima. Zahvaljujući dobroj prezentaciji, ali i činjenici da je strano tržište sklonije alternativnoj modi, Nika Čuić je svoje mjesto već pronašla u britanskom Vogueu. "Velika je to pohvala za mladog dizajnera, a nadam se da će mi pomoći u probijanju na inozemno tržište i daljnjem radu općenito. Presretna sam jer sam u samo dvije godine od osnutka brenda došla do Voguea." podijelila je Nika Čuić svoje dojmove ovom prilikom.