"Gucci više neće koristiti ni promovirati životinjsko krzno počevši s kolekcijom za proljeće/ljeto 2018. Kao zahvalu za dugogodišnje partnerstvo s LAV-om (talijanskom organizacijom za zaštitu prava životinja) i The Humane Societyjem, Gucci postaje član Fur Free Alliancea (koalicija 40-ak organizacija za zaštitu životinja), koja se fokusira na spriječavanje okrutnog postupanja prema životinjama koje se love, zatvaraju i drže na farmama krzna" stoji u izjavi koju potpisuje CEO luksuzne modne kuće Marco Bizzari. Svi komadi na kojima se nalaze krzneni dijelovi koji se trenutno mogu kupiti na online dućanu brenda - 8 bundi od kune i natikače s životinjskim krznom - završit će na aukciji, a zarada od prodaje ići će organizacijama LAV i The Humane Society.
Objavom da više neće koristiti krzno u proizvodnji odjeće Gucci se pridružio modnim brendovima Armani, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Hugo Boss i Stella McCartney. "Biti socijalno odgovoran je jedna od ključnih vrijednosti Guccija koji će se uvijek boriti za prirodu i životinje. Nadamo se da ćemo inspirirati inovacije i podići svijest, te promijeniti svijet luksuzne modne industrije nabolje." piše u izjavi kojom su krzno proglasili "out". Kreativni direktor Alessandro Michele već je dokazao da mu ne nedostaje dobrih ideja - kojima je u samo dvije godine uspio osvojiti dodatnih 40% kupaca u redovima milenijalaca - pa mu za kreiranje novih kolekcija zasigurno neće nedostajati ni krzno kanadske kune, lisice, zeca...