MOSCHINO

Najslađa suradnja: Ako obožavate Candy Crush Sagu, ova kolekcija je baš za vas

Instagram
Kuća Moschino pod kreativnim vodstvom Jeremyja Scotta voli povremeno inspiraciju pronaći u pop kulturi, a ovog puta predstavljena je kolekcija čije ćete motive bez problema prepoznati jer se radi o jednoj od najpopularnijih igara.

Od 2012. godine kada je objavljena, igra Candy Crush Saga odigrana je više od bilijun puta i ima 2000 razina koje treba proći spajajući raznobojne slatkiše u linije. Iako je nešto manje popularna no što je bila u samim počecima, igra je i dalje vrlo prepoznatljiva i sada oni koji su uživali u razmještanju slatkiša mogu te iste motive nositi na iPhone maskici, kupaćem kostimu ili ruksaku, a sve zahvaljujući novoj suradnji s Jeremyjem Scottom, kreativnim direktorom kuće Mochino. Kapsulnom kolekcijom se obilježava peti rođendan igre, a talijanski brend koji iza sebe ima kolekcije inspirirane McDonald'som i Barbie lutkom je pravi odabir za to.