Kada je francuska grupa Kering, čiji je dio i modna kuća Saint Laurent, potvrdila da Hedi Slimane više neće biti kreativni direktor mnogi su ostali iznenađeni jer se radilo o iznimno uspješnoj suradnji. Dizajner je u četiri godine svojeg vodstva luksuznog brenda uspio repozicionirati i udahnuti novi život jednoj od najvažnijih couture kuća, a nakon godine dana izbivanja iz javnog života vratio se s fotografskim projektom za V Magazine.
U portfoliju pod nazivom "Hedi Slimane's New York Diary" objavljeni su portreti umjetnika, glazbenika i pisaca koji su svoje snove odlučili ostvariti u New Yorku, a radi se o prvom od tri dnevnika za američki modni magazin. Njegov novi pothvat nije nimalo začuđujuć s obzirom na to da je Slimane snimao kampanje za kuću Saint Laurent. I prije toga se bavio umjetničkom i modnom fotografijom: njegovi uradci objavljivani su u izdanjima kao što su francuski Vogue, V Man i Purple, a od 2006. godine dijeli ih sa svojim obožavateljima putem bloga "The Hedi Slimane Diary". Francuski dizajner osvrnuo se na svoj novi projekt u intervjuu za New York Times i otkrio da to što se trenutno posvetio fotografiranju ne znači da se neće vratiti dizajnu.
- Naravno, fotografija će uvijek biti tu kao i dosad, ali nikada nisam niti namjeravam prestati dizajnirati - izjavio je 48-godišnji Slimane i ponovno nas sve ostavio u iščekivanju novog modnog pothvata. Prvi od tri portfolija možete pogledati na stranici V Magazin.