U prvom redu revije kuće Topshop sjedile su Sofia Richie, kći glazbenika Lionela Richieja te Sophia Stallone, kći glumca Sylvestera Stallonea, dok su modnom pistom prošetale brojne it djevojke: Adwoa Aboah, Lineisy Montero, Alanna Arrington, Lottie Moss i Sistine Stallone. Očito je da se i britanski brend okrenuo generaciji koju treba privući - milenijalcima, a u skladu s time je i koncept koji su prihvatili još prošle sezone. Zahvaljujući "see-now, buy-now" pristupu velika većina komada bila je nestala je u samo nekoliko sati. Trendseterice danas ne žele čekati šest mjeseci da nešto kupe - znaju što žele i to žele odmah.
Nova kolekcija kuće Topshop nudi brojne opcije svakoj trendseterici: džemperi u kombinaciji s pletenom suknjom, dolčevite ispod lepršave haljine s cvjetnim uzorkom te oversized puloveri nošeni preko svilenih slip haljina. Ipak, najupečatljiviji su bili oni pravi "zimski" komadi - kaputi i jakne zanimljivih tekstura i upečatljivih boja. Dominirali su kožnati kaputi s runom s unutrašnje strane i jakne od ovčje kože te vojnički kaputi s predimenzioniranim džepovima.
- Razmišljali smo o smjeni godišnjih doba i modnih sezona i zaključili kako više nismo sigurni je li ljeto ili zima pa se u novoj kolekciji sve vrti oko toga što djevojke žele nositi sada i što će uvijek voljeti imati u ormaru - objasnila je kreativna direktorica brenda Kate Phelan koja je tom rečenicom zapravo potvrdila da s obzirom na koncept "see-now, buy-now" žele trendsetericama dati komade koji su nosivi sada odmah, a ne tek iduće modne sezone. Ključni komadi već su dostupni na Topshop.com, koji od lani dostavlja i u Hrvatsku pa ako su vam za oko zapele prugaste hlače širokog kroja koje možete sada kombinirati s oversized pletivom, a na ljeto s bluzom cvjetnog uzroka - požurite jer brzo nestati.