Popularna online trgovina primijetila je veliki porast u pretraživanju određenih modnih dodataka. Točnije, njih četiri. Na prvom mjestu našla se torbica brenda Loewe i to ona šarena. Interes za tim komadom u prvih deset dana ove godine porastao je za 307 posto, a točno ta torbica u obliku slona pretražena je 18 tisuća puta.
Drugi je mali modni dodatak britanske dizajnerice Anyje Hindmarch koji je postao popularan zbog "razigranih" očiju. Šarena prugasta torba dizajnerice Sophie Hulme, koja je inače poznata po svojim monokromatskim dizajnima, našla se na trećem mjestu, a u top četiri je i bijelo-plava torba Adorada Sophie Anderson.
Iako izgledaju potpuno drugačije, ove torbe imaju nekoliko zajedničkih karakteristika: razigrane detalje, jarkih su boja i neuobičajenih silueta. Iz Lysta poručuju da to nije slučajnost: "Posljednjih nekoliko sezona može se primijetiti odmak od praktičnih torbi prema alternativnijim i upečatljivijim komadima". Dakle, očekuje nas modno šarolika i zanimljiva sezona!