Američka glumica i pjevačica postala je zaštitno lice francuske kuće Louis Vuitton. Nakon nekoliko sezona praćenja njihovih kolekcija iz prvih redova Tjedna mode u Parizu, Seleni Gomez ostvarili su se snovi te je snimila svoju prvu kampanju za luksuzni modni brend, a osobita je čast kada se radi o prestižnom Louis Vuittonu, čija su zaštitna lica, između ostalih, bile i oskarovka Alicia Vikander te glumice Lea Seydoux i Michelle Williams.
LV Series 5 kampanju snimio je modni fotograf Bruce Weber, a na prvoj objavljenoj fotografiji Selena nosi oversized šubaru od lažnog krzna, kožnatu jaknu te Petit Malle torbicu.
Selena Gomez prošle je godine uz pomoć holivudske stilistice Kate Young od teen-zvijezde postala prava modna ikona, ali ovo joj je prva velika kampanja za modni brend. Jedan od razloga zbog kojeg ju je kreativni direktor Nicolas Ghesquière odabrao je i njezina popularnost na društvenim mrežama. Naime, 23-godišnja zvijezda ima najveći broj followersa na Instagramu, čak 85 milijuna, te je postala popularnija i od nekadašnje “kraljice društvenih mreža” Taylor Swift.