Najveći luksuz današnjice je - vrijeme. I to vrijeme provedeno s djecom, ostalim clanovima obitelji i prijateljima. Danas gotovo da se uspjeh mjeri satima provedenima u dokolici, što sugerira i osnovna tema ovogodišnjeg sajma Maison & Objet u Parizu, na kojem su predstavljeni jesenski noviteti u opremi za dom - House of Games (Kuća igara).
Dizajnerski noviteti viđeni u Parizu potiču maštu, kreativnost, zaigranost i potragu za djetetom u sebi. Riječ je o predmetima inspiriranima svijetom bajki, misterija, okultizmom, ezoterijom, salonskim igrama i cirkusom, ali i umjetničkim pravcima poput dadaizma i nadrealizma.
U interijerima svjedočimo povratku dendijevskog, ekscentričnog, budoarskog i barokno kićenog stila koji su, kao i obično, prvi prigrlili dizajneri restorana, kafića i klubova. Zanimljivo je da se u svijetu ponovno vraća i interes za klubove zatvorenog tipa u kojima se igraju različite društvene i kartaške igre. Stoga je tržište preplavljeno pomalo zaboravljenim igrama za odrasle poput domina, pasijansa, tarota, šaha, dame ili backgammona (tavle) izrađene od skupocjenih materijala poput ebanovine, ružinog drva, palisandrovine, mahagonija, porculana pa čak i zlata.
Pritom je pravilo da - pravila nema, odnosno filozofila "mix and match" (pomiješaj i spoji). Najvažniji je faktor iznenađenja i podražaj svih osjetila. No valja imati na umu da je tanka granica između kićenog i kiča. A hoćemo li zaista uživati u društvenim igrama ili ćemo prokockati našu dokolicu pred elektroničkim ekranima, ne ovisi o svijetu dizajna, vec isključivo o nama.