Kao prijestolnica mode i dizajna, Milano je bio idealno mjesto za europsku promociju automobila Kona, novog modela Hyundaija. Predstavio ga je Nijemac Peter Schreyer (64), glavni dizajner automobilske kuće Kia-Hyundai, a zaštitno mu je lice Mariano Di Vaio (28), talijanski model, dizajner i blogger koji na internetu ima više od osam milijuna pratitelja.
Upravo Di Vaio najbolje personificira ljude kojima je Hyundaijev SUV namijenjen: mladi su, kreativni, prate trendove, uživaju u životu i - znaju što hoće. Kona se proizvodi u deset boja i s dvije inačice krova, a u kombinaciji s tri različite boje unutrašnjosti kupcima pruža mogućnost da sami kreiraju izgled svojeg automobila.
IKONA ULIČNOG STILA
Di Vaio nije samo model i dizajner, nego i ikona uličnog stila. Rođen u mjestu Assisi, već s 18 godina je otišao od kuće, najprije u Milano, gdje je radio kao model za kuće Cavalli i Gucci, a potom u New York, gdje je studirao glumu na Njujorškoj filmskoj akademiji. A koliko je ondje naučio, pokazat će u holivudskom filmu “Deported” čija se premijera očekuje ove godine. Vrativši se u Italiju, nastavio je raditi kao model, ali je pokrenuo i svoje linije sunčanih naočala, cipela i muške odjeće te proizvoda za kosu. Redovito se pojavljuje na mondenim događajima, kao što su Tjedan mode, konjičke utrke u Ascotu ili filmski festival u Cannesu. Na predstavljanju Kone u Milanu, u obnovljenom skladištu u boemskoj četvrti Brera, Mariano Di Vaio privlačio je najviše pogleda, osobito ženskih - uz, naravno, novu Konu, koja na naše tržište dolazi u studenome ove godine.