Nakon duge vladavine bakrenog sjaja u interijerima, dizajneri ponovno vole zlato. Riječ je o toplom i često razmetljivom sjaju koji treba koristiti vrlo dozirano. Stoga se zlatna boja u interijeru najcešće koristi za rasvjetu jer lijepo reflektira svjetlo i daje mu toplu notu - koja današnjim žaruljama često nedostaje.
Hit su i zlatom presvučeni dizajnerski klasici. Zato je američka tvrtka Knoll, poznata po vlasništvu licencija za velike dizajnerske klasike od dvadesetih do šezdesetih godina prošlog stoljeća, napravila posebnu zlatnu ediciju. Primjerice, zlatna je postala kultna žičana fotelja Diamond koju je dizajnirao američki kipar i dizajner Harry Bertoia, ali i serija namještaja Warrena Platnera.
Mnoge druge tvrtke povele su se za tim primjerom i na tržište lansirale svoje najpopularnije proizvode - u pozlaćenom izdanju. Dizajneri predlažu i zlato u matiranoj varijanti, odnosno u mesingu, koji je godinama bio potpuno zaboravljeni materijal, često povezivan s kičem devedesetih. Sada se on koristi po uzoru na art deco, u vrlo elegantnim kombinacijama s tamnim drvom ili bogatim tkaninama.
Svim onima koji vole zlatnu boju, ali i umjerenost u interijerima, na raspolaganju je sva sila 'modnih dodataka' za dom, poput pribora za jelo, svijećnjaka, vaza, vrčeva za vodu, čajnika, jastuka i ostalih sitnica kojima možete svom interijeru udahnuti dozu odmjerenog luksuza. Zanimljivo je da je čak i britanski dizajner Tom Dixon, koji diktira današnje trendove i bio je glavni inicijator 'bakrenog doba', ove godine na tržište lansirao čitavu seriju proizvoda upravo u boji žutog zlata.