Španjolskoj glumici ovo nije bio prvi put u Kraljevskoj palači u Caserti u blizini Napulja. U jednoj od najvažnijih i najglamurozniji kraljevskih odaja na svijetu, stavljenoj pod zaštitu UNESCO-a još 1997. godine, snimana je i kampanja za brend Carpisa za jesen/zimu 2016.
Nasmiješena i elegantna te očaravajuća u dugoj haljini američkog brenda Ralph Lauren, Penélope Cruz prošetala je salonima i crvenim tepihom koji se protezao kroz središnje dvorane zgrade Vanvitelliano, u pratnji predsjednika Carpise, Raffaelea Carlina, te glavnog izvršnog direktora Carpise i Yamamaya, Gianluigija Cimmina. Dobro raspoložena, svima je darovala široki osmijeh zajednički fotografiju i pokoju rečenicu. Tako je Glorijinoj urednici mode Aniti Vučinić Naprti, jednoj od uzvanica na ovom ekskluzivnom događanju, povjerila kako je već dva puta bila u Hrvatskoj i nahvalila Jadransko more.
Nova kampanja brenda Carpisa idealno je povezala nevjerojatnu nacionalnu mrežu muzeja, u kojoj se Kraljevska palača u Caserti smatra jednim od najprestižnijih simbola, s prepoznatljivim talijanskim stilom. Na ovaj način, kroz zaštitno lice koje je internacionalna senzacija, talijansku umjetnost, povijest i kulturu, renomirani talijanski brand obraća se međunarodnoj publici svojim jedinstvenim i originalnim modnim dodacima.