ZA LAKU NOĆ

Slušanje glazbe za vrijeme spavanja pomaže kvaliteti sna

Instagram

Stres skupljen tijekom dana često se puta odražava na naš miran san tijekom noći. Još su 1984. istraživanja američkog Nacionalnog instituta za mentalno zdravlje  pokazala da čak 35 % populacije pati od kronične nesanice. Danas je ta brojka i duplo veća.

Kvantiteta, ali još važnije – kvaliteta sna uvelike utječe na našu produktivnost kroz dan, dok nedostatak sna, ili loš san mogu uzrokovati brojne probleme; od onih zdravstvenih do poremećaja pažnje i brojnih drugih.

Ukoliko se i vi borite s tim problemom, zasigurno ste iskušali brojne metode, međutim jeste li iskušali terapiju glazbom?

Istraživanje objavljeno u Journal of Advanced Nursing je pokazalo kako slušanje glazbe za vrijeme spavanja pomaže ljudima da brže zaspu, spavaju duže i općenito imaju kvalitetniji san.

Istraživanje je trajalo tri tjedna, a sudionici su imali zadatak slušati umirujuću i vrlo tihu glazbu prije spavanja. Glazba im je pomogla da se opuste i brže zaspu, a također su izjavili kako im je kvaliteta sna bila bolja i da su prospavali duži period bez buđenja.

Žanr koji su slušali je bila klasika i jazz, ali terapeuti koji su provodili istraživanje kažu kako vam može pomoći bilo koji, vaš omiljeni žanr, ukoliko vama djeluje opuštajuće.