NINA BADRIĆ

U službi satova sa simbolom srca

S reklamnih postera satova Omega smiješe se holivudske zvijezde Nicole Kidman i George Clooney, Tag Heuerove krasi automobilistički as Lewis Hamilton, Tissotove britanski nogometaš Michael Owen, Diorove satove i nakit reklamira holivudska diva Sharon Stone, slavna brazilska manekenka Gisele Bundchen zaštitno je lice Ebela, a u njihovom društvu ovih je dana i hrvatska pjevačica Nina Badrić. U švicarskom gradiću Baselu, gdje se od 3. do 10. travnja održava Baselworld, najveća svjetska izložba satova i dragulja, Ninino lice dominantno je u izlogu tvrtke Frederique Constant.

Vlasnici te ženevske urarske kompanije, Aletta i Peter Stas, već su prvog dana bazelskog sajma održali konferenciju za novinare na kojoj su Ninu Badrić predstavili kao ambasadoricu Frederiquea Constanta koja će na posterima diljem svijeta reklamirati njihov ženski ručni sat s dva srca na brojčaniku. Isti model kao i na reklami – izrađen od ružičastog zlata i optočen s 54 briljanta – Nina nosi na ruci.

U svijetu satova i nakita, gdje renomirane urarske tvrtke za zaštitna lica angažiraju planetarno popularne zvijezde, Ninin uspjeh uistinu je vrijedan pažnje. I premda nijedna hrvatska zvijezda dosad nije bila izabrana za zaštitno lice svjetske kampanje satova, hrvatski distributer o njezinom bazelskom debutu nije obavijestio domaće novinare. Pa se Nina u Baselu mirno mogla posvetiti stranima.

– Ovih me dana zovu prijatelji od Italije do Sydneya i ne mogu vjerovati da se baš ja nalazim na jumbo-plakatima. Neki su me vidjeli na reklamama u modnim magazinima, a ovdje u Baselu zaustavljaju me i nepoznati ljudi jer su me prepoznali s reklame. Prvi put mi se događa da me prepoznaju zbog lica, a ne zbog glasa – kaže pjevačica čija pojava među izloženim satovima i draguljima nije prošla nezapaženo. Nina je, naime, vrlo ozbiljno shvatila svoje dužnosti ambasadorice: za osmodnevni boravak u Baselu ponijela je osam atraktivnih haljina te nekoliko pari trendovskih sandala s visokom potpeticom i otvorenim prstima. Tako je prvi dan blistala u tirkiznoj kreaciji skandinavske dizajnerice Malene Birger, drugi dan u haljini Marca Jacobsa, treći se pojavila u odjeći Dolce&Gabbane… Nasmiješena i susretljiva, doslovce od jutra do mraka, ambasadorica je uistinu bila na visini zadatka. Nije se ni trudila sakriti koliko je ponosna što je baš njoj pripala čast da se promoviranjem satova Frederique Constant uključi i u jednu iznimnu humanitarnu akciju.

– Dio novca od svakog prodanog sata ide direktno za pomoć fondaciji Children’s Heart, međunarodnoj zakladi dr. Williama Novicka, pa ako moje lice na reklami pridonese prodaji ovih satova, bit ću presretna – kaže Nina.

A mogla bi se prikupiti poprilična svota jer plan je tvrtke da ove godine proda devedesetak tisuća satova čija je cijena od 500 do 2500 eura. Samo jedan darovani euro od svakog prodanog sata timu dr. Novicka omogućuje nove operacije. Taj renomirani dječji kardiokirurg i njegova zaklada spasili su živote mnogih mališana diljem svijeta, a dr. Novick je tijekom rata u više navrata dolazio u Hrvatsku i operirao mališane kojima je on bio jedina šansa za preživljavanje. Dr. Novick i njegov tim godišnje operiraju pedesetak tisuća djece, a njegova predanost ganula je i bračni par Alettu i Petera Stasa, vlasnike Frederiquea Constanta i utemeljitelje akcije Passion Awards: inače, ta je nagrada lani pripala baš dr. Novicku.

Dubravka Tomeković Aralica

Pročitali ste skraćenu verziju teksta. Ukoliko želite saznati više pročitajte tekst u tiskanom izdanju Glorije broj 692 ili se pretplatite na PDF izdanje.