framesPage pop-up showroom

StartUp za kojim su poludjeli u Zagrebu i Osijeku

FramesPage.com, disruptivni hrvatski startup, lansirao je potpuno novi multikanalni način kupovine. Sada naočale možete isprobati s prijateljima uz kavu, naručiti online preko mobitela i u roku od 48 sati one stižu na vašu kućnu adresu.

Prije nego što je ušao u zagrebačku Nacionalnu i sveučilišnu knjižnicu i počeo učiti za ispit oralne kirurgije, Natko, 24-godišnji student Stomatološkog fakulteta, sjeo je na kavu u obližnji kafić Book Caffe. Odmah uočava desetak pari dioptrijskih naočala na stolu nekoliko studenata njemu poznatih iz zajedničke učionice, piju kavu i komentiraju dok istovremeno isprobavaju okvire. Na zidu pred njim u Book Caffeu izloženo je više od 50 pari okvira za naočale.

“Ovo je super. Dućani postaju nepotrebni. Čemu uopće dućan kad stvari možete isprobati tamo gdje već jeste - gdje pijete kavu, a onda sve platiti preko mobitela”, rekli su nam Natko I Dora. Ekipa za stolom kratko je dodala: “Ovo je zabavno, ugodno i brzo. Totalno komforno”.

Za razliku od drugih dućana, u FramesPage ne odlazite, on se nalazi tamo gdje vi već jeste. Za razliku od drugih online dućana, imate priliku i fizički uz kavu I virtualno na framespage.com isprobati naočale.

Samo u prvih nekoliko dana u FramesPage pop-up showroomu u Zagrebu u Book Caffeu (Ulica Hrvatske bratske zajednice 4) i u Osijeku u Caffe Bar Peppermintu (Vrt Jagode Truhelke 3) prošlo je nekoliko stotina ljudi.

“Naša je ideja da kupnja naočala treba biti jednostavna i ugodna kao ispijanje kave s prijateljima. Želimo doći tamo gdje su naši kupci, umjesto da oni dolaze do nas. Zato smo se odlučili za ovaj koncept isprobavanja naočala uz kavu”, rekla nam je FramesPage ekipa.

Svatko tko isproba ovu revolucionarnu ideju dobiva 15 posto popusta uz kod koji se nalazi u FramesPage pop-up showroomu.

promo

Dvostruko niža cijena nego u optikama

FramesPage srušio je staru paradigmu kada je prije više od godinu dana lansiran kao revolucionaran hrvatski start-up koji kontinuirano pokušava učiniti što jednostavnijim, ugodnijim i povoljnijim proces kupnje naočala. Krenuli su s pitanjem “zašto su naočale tako skupe i zašto ne bismo imali naočala koliko i traperica” i aplicirali poslovni model koji je omogućio dvostruko nižu cijenu naočala nego u optikama.

Linker
19. travanj 2024 00:13