Getty Images
Porast od 110 posto

Njih ne pale toalet papir i konzerve: Na sjeveru Europe nevjerojatno raste prodaja seks igračaka

Danci su pohrlili u seksi shop nakon što je njezinim stanovnicima naloženo da ostanu doma kako bi se ograničilo širenje koronavirusa, podaci su najvećeg prodavača ove vrste proizvoda u toj zemlji.

"Jako me veseli što u ovim teškim vremena, kada se ljudi osjećaju vrlo ranjivima, i mi činimo nešto dobro", rekla je Mathilde Mackowski, suvlasnica Sinfula, najvećeg prodavača seksualnih igračaka u Nordijskoj regiji.

U prvome tjednu travnja u Danskoj je prodaja Sinfulovih seks igračaka porasla za 110 posto.

Proizvođači procjenjuju da ta zemlja čini tri četvrtine njihova ukupnog tržišta.


Izolacija ima puno veze s tim

Najveća internetska stranica za pregled seksualnih igračaka u zemlji, Eroti.dk objavila je da je, nakon proglašenja mjera izolacije promet više nego utrostručen u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Posebno je porasla potražnja za seksualnim igrama i igračkama za parove.

Sexy couple in love kissing during romantic moment in a bed.
Getty Images
Igračke su odličan začin u ljubavnom odnosu.

Iskoristite izolaciju za buđenje strasti, donosimo vodič vrućih aktivnosti u dvoje po danima

"Mislim da je prirodno da se, kada smo prisiljeni provoditi nešto više vremena zajedno, želimo i malo više zabaviti. U ovim teškim vremenima vodimo više računa jedni o drugima, a to se odražava i na naš spolni život", smatra Mackowski.

Svakodnevno se u maloprodaji internetskim naručiteljima u Danskoj, Norveškoj, Švedskoj i Finskoj otpremi oko 1500 paketa. U prvome tjednu travnja prodaja se u nordijskoj regiji udvostručila u odnosu na isto razdoblje prošle godine.


Malo hygge, malo užitak

Danci su poznati po svojem "hyggeu", specifičnom hedonističkom načinu uživanja u životu, koji se može prevesti kao - udobnost. Slove za jednu od najsretnijih nacija u svijetu i poznati su po svojim progresivnim zakonima poput legalizacije pornografije 1969., puno ranije nego što je to učinjeno u ostalom dijelu Europe.

Iz Sinfula kažu da su najveći skok u prodaji uočili u posljednjih tjedan dana.

"U prva smo se tri tjedna, točnije nakon proglašenja karantene 11. ožujka vjerojatno svi malo uspaničili i prioritet nam je bila kupnja toaletnog papira, paste za zube i prehrambenih potrepština", smatra Mackowski.

ČITAJTE I:
Utegnu se remenom: Moda za po doma poharala je influencere, nisu odoljeli ni naši
Karantena nam je uništila kožu, kosu i nokte: Osim na mentalno, ostavlja tragove i na fizičko zdravlje
Jacques Houdek sve zaprepastio izgledom: 'Pokrij se preko glave i prespavaj ovaj očaj'

Linker
17. travanj 2024 16:30