Mama i kći

Mame i kćeri zajedno u modnim kampanjama

London fog, John Pavlish, Profimedia
Da su mama i kći dobitna kombinacija u modnim kampanjama jasno je već neko vrijeme: za takvim duom posegnuli su brojni luksuzni brendovi, a u svijetu modnih kampanja sada se našla i dvogodišnja Lena koja je spremno pozirala s mamom Jelenom Veljačom.

Cipele u kojima će korak njezine dvogodišnje princeze biti lak Jelena Veljača pronašla je u kolekciji skandinavskog brenda ECCO za koji je snimila kampanju sa svojom Lena. Kći kolumnistice i scenaristice i glumca Dražena Čučeka zabavljala se isprobavajući različite modele obuće koji su bili usklađeni s onima koje nosi 36-godišnja Zagrepčanka, a u kojima će se mama i kći ovog proljeća bezbrižno prošetati zagrebačkom špicom.

John Pavlish

John Pavlish

Jelena Veljača i njezina Lena jedne su u nizu majki i kćeri koje su zajedno snimile modnu kampanju: brazilska manekenka Alessandra Ambrosio (36) je već nekoliko puta sa svojom Anjom (9) bila zaštitno lice nekog brenda, a prvi put su zajedno bile na modnom setu 2012., kada je Anja imala četiri godine.

London Fog

Da će u kombinaciji s kćeri, koja joj pritom jako nalikuje, postići veći marketinški uspjeh, svjesna je i glumica, producentica i dizajnerica Reese Witherspoon (42) koja je u veljači predstavila novu kampanju za svoju modnu liniju Draper James pozirajući u istim pozama s 18-godišnjom Avom.

Reese Witherspoon and her daughter Ava Phillippe are a double threat in a new campaign for the Hollywood actresss clothing line, Draper James.
The 41-year-old star enlisted the help of 18-year-old Ava to model some gorgeous clothes from the brands Valentines V-Day collection.
The blonde beauties look Valentines chic in the photoshoot, wearing complimenting red and pink dresses, with Reeses sleeveless number retailing for $125.
Ava whose father in actor Ryan Phillippe, also models and cool tee with a heart print, which costs $38.
Talking about doing the photoshoot together, Reese said: I thought it might be fun to focus on Mother/Daughter love this Spring. There is nothing like the love I have for my daughter. We share every emotion with each other, our hopes, and dreams& We can talk for hours.
Ava added: I love being around my mom, and this shoot was an opportunity to have fun and support her work as a female entrepreneur. She also brings a lot of comfort and positive energy with her to work, and I think its inspiring to see her personal relationships with everybody on set. I had a great time being a part of the shoot with the bonus of having even more mother/daughter pictures!.
01 Feb 2018, Image: 362073290, License: Rights-managed, Restrictions: World Rights, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Mega Agency
Profimedia, Mega Agency

Vjeru u snagu majke i kćeri pokazao je i američki brend Calvin Klein kada je prije dvije godine angažirao glumicu i glazbenicu Zoë Kravitz (29) i njezinu majku, također glumicu Lisu Bonet (50) kao zaštitna lica nove kampanje za satove i nakit.

Calvin Klein

Osim luksuznih brendova, za tim receptom posežu i domaći: dizajnerica Kristina Burja još je 2013. godine angažirala svoju prijateljicu Vanju Horvat (45) i njezinu kći Ninu Mamić (23).

Press