GLORIA PROMO

Antonia Banderas 'prekida' s neugodnim okusom u ustima

Vodeći brand žvakaćih guma bez šećera Orbit , započinje s emitiranjem TV reklame u kojoj glavnu ulogu ima slavna holivudska zvijezda, Antonio Banderas. Reklama imena “Break up with lingering food” prikazuje Banderasa u okruženju animiranih likova u obliku omiljene hrane, kako bi na najbolji način gledateljima približili temu prekida.

Reklama koja s emitiranjem kreće u Hrvatskoj 24. veljače, potiče potrošače da se nakon konzumacije hrane, žvakaćim gumama Orbit riješe neugodnog okusa u ustima i tako održe zube čistim i zdravim.

Sve počinje u jednom restoranu, gdje nakon ukusnog obroka zvijezda Shreka i Desperada primjeti dosadan komadić hrane u ustima. Trenutak kasnije, hrana koju je maloprije pojeo postaje živa i pojavljuje se u obliku “Food Ganga” , koji se sastoji od animiranih likova krafne i kolača.

Banderas se trudi osloboditi od dosadne hrane, pokušavajući “prekinuti” s njom i animiranim likovima. Dok to pokušava, nagnut preko stola komentira: “Gledajte, ručak je gotov, pa je i ova veza gotova”. Istovremeno, krafna očajnički pokušava spasiti vezu pitajući se: “Je li ovo stvarno prekid ?”. Dijalog se iz rasprave pretvori u dobro znani prekid iz holivudskog klasika, sve dok Banderas ne izvadi žvakaće gume Orbit i pobjedonosno uzme jednu. Čim to napravi, svježina žvakaće gume daleko otpuše animirane likove, osiguravajući prekid s dražesnom krafnom.

Pun samopouzdanja, Banderas napušta stol sa smiješkom na licu, a glas dodaje “Prekini s dosadnom hranom”, “Za čiste i zdrave zube: Jedi, pij, žvači Orbit” .

Spot za novu Orbit kampanju možete pogledati na Youtubeu.

Banderas komentira: Animacija je moja strast, pa mi je mogućnost da glumim uz animiranog lika, osim posuđivanja glasa, bila nešto potpuno novo. Raditi s neslavnim Food Gangom bilo je jako zabavno. Međutim, morao sam se još i više koncetrirati, budući da sam glumio s krafnom koja vrlo lako može ukrasti scenu.

Darja Šušteršič komentira: Kkao dio naše “Jedi, pij, žvači Orbit” kampanje, za 2013. htjeli smo napraviti nešto zabavno, a istovremeno personificirati potrošačev odnos s hranom. Kako svi volimo jesti i piti, tako smo upoznati i s činjenicom da hrana i piće ostavljaju okus u ustima kojeg se ne možemo tako lako riješiti. Antonio, uz pomoć Food Ganga, na briljantan način prenosi taj scenarij. Svrha kampanje je komunikacija prednosti oralne njege s Orbit žvakaćim gumama.

Linker
20. travanj 2024 04:59