Matej Dokić
OČI U PRVOM PLANU

Indira Vladić - nove obrve za rođendan

Jutarnje buđenje, pogled u ogledalo, panika: O, ne! Gdje su nestale obrve? Bačene su sinoć u smeće zajedno s blazinicom natopljenom skidačem šminke…

Prema nedavnom istraživanju Smart Girl, američke udruge koja promiče kvalitetniji način života, žene tijekom jutarnjeg uređivanja najviše vremena izgube na crtanje, sjenčanje i začešljavanje obrva, a čak njih 43 posto mrzi taj ritual jer je rezultat krajnje neizvjestan. Naime, s pincetom, tamnom olovkom, sjenilom i nesigurnom rukom, mnogo toga može poći ukrivo.

A upravo takva jutra užasavaju i pjevačicu Indiru Vladić, koja je još od tinejdžerskih dana “slaba” baš na taj dio lica. – Godinama sam obrve neumjereno čupala pa me povratak trenda debljih i prirodnijih obrva zatekao nespremnu. Ima, naime, trenutaka kad poželim biti nenašminkana i super izgledati, a lijepe obrve su u tome ključan detalj – kaže pjevačica grupe Colonia, koja si je za 40. rođendan stoga darovala “nove obrve”: tretmanom iscrtavanja mineralnim pigmentima riješila je taj problem barem na dvije godine.

– Riječ je o iznimno preciznoj tehnici koja omogućuje rekonstrukciju i oblikovanje obrva crtanjem svake dlačice na mikroskopskoj razini: koristi se električni aplikator s iglicom, koji funkcionira po principu nalivpera, te pritiskom na kožu otpušta mineralnu boju.

Zbog toga te “obrve” izgledaju prirodno te su diskretno naglašene objašnjava vizažistica Marija Butković, koja je u Londonu specijalizirala tretman mikropigmentacije.

Ta polutrajna šminka, koja u zagrebačkim salonima stoji oko 3000 kuna, rješenje za sve koji imaju problema s rastom prirodnih obrva – bilo da nikad nisu ni imali savršen luk, ili su im dlačice nakon dugotrajnog čupanja prestale rasti. A taj luk je ove sezone vruća zona – jer u trendu su debele, guste i savršeno definirane obrve, za koje se itekako valja potruditi.

Matej Dokić

Osim mikropigmentacijom, taj se problem kratkoročno može riješiti i kozmetičkim proizvodima: gotovo ne postoji kozmetička kuća koja u posljednje vrijeme nije lansirala specijalizirane proizvode za definiranje obrva, poput gelova, seruma za poticanje rasta dlačica, pigmenata prilagođenih puti plavuša, brineta i crnki ili, pak, pribora za kućno oblikovanje.

U toj skupini trenutno je najveća potražnja za asortimanom korejske kozmetičke kuće Etude House, čiji će se inovativni proizvodi poput škarica-češljića i raznih šablona uskoro moći kupiti u Europi.

Anita Vučinić Naprta

Linker
26. travanj 2024 00:33