Fascinantni interijeri u kojima se snimaju filmovi nadahnjuju dizajnere u opremanju doma: ovogodišnji dobitnik Oscara za vizualne efekte ‘Ex Machina’ sugerira kombinaciju smeđih i intenzivno plavih detalja.
Ovogodišnjeg dobitnika filmske nagrade Oscar za vizualne efekte, znanstvenofantastični psihološki triler ‘Ex machina’ Alexa Garlanda, ljubitelji moderne arhitekture i dizajna pamtit će i zbog očaravajućih interijera te nevjerojatnih kuća u kojima je sniman. Riječ je, naime, o hotelu Juvet Landscape u Valldalu u Norveškoj, norveških arhitekata Jensen & Skodvin. Kako se hotel nalazi u parku prirode, dok se gradio, nije smjela biti razbijena niti jedna stijena i zbog toga se savršeno stopio s okolinom. Umjesto hodnika s nizom soba, tako tipičnih za hotele, u ovom su apartmani zasebne građevine, pozicionirane tako da gosti ne mogu vidjeti jedni druge. Tako svaki apartman ima barem jedan stakleni zid za koji nisu potrebne zavjese. To više što bi ometale pogled na nestvarno lijep planinski krajolik u kojem se nalaze.
Kako u Norveškoj ljeti gotovo da i nema noći, interijer je tamnijih tonova kako bi ‘prigušio’ poplavu dnevne svjetlosti u prostoru. Za opremanje je, pak, biran vrhunski izražen namještaj, i to klasici, poput sofe Togo Michela Ducaroya iz 1973., u kombinaciji sa suvremenim dizajnerskim predmetima, primjerice svjetiljkom Copper Lights nizozemskog studija Vij5. Kuće su od betona koji je vidljiv, što još više naglašava razliku između onoga učinjenog ljudskom rukom i onoga stvorenog prirodom. Baš kao što tematika filma ‘Ex machina’ naglašava razliku između stroja i čovjeka.
Komade iz naših dućana koje voli GloriaIN provjerite u fotogaleriji!
Napisala Ivana Ferenčak; Odabrale Ivana Ferenčak i Slavica Šagolj