dan zaljubljenih

Kampanja koja ostavlja bez daha: Lana Del Rey novo je zaštitno lice brenda Kim Kardashian

Pjevačica je oduševila fanove fotografijama za novu SKIMS kampanju koja izlazi 23. siječnja

Lana Del Rey zaštitno je lice Valentine‘s Day kolekcije brenda SKIMS Kim Kardashian, koja u prodaju dolazi 23. siječnja. Iako još cijela kampanja nije vani, 38-godišnja pjevačica oduševila je fanove nakon što je dio fotografija objavljen na društvenim mrežama.

Najveće oduševljenje izazvala je fotografija Lane u svilenom plavom i čipkanom bodiju, koja senzualno pozira unutar ogromnog srca, s matching mašnama u kosi i elegantnim rukavicama.

"Ova kampanja je sve", "Nikada ne bih očekivala ovu suradnju, a ni da može tako dobro izgledati", samo je dio komentara na društvenim mrežama fanova. Druga fotografija prikazuje Lanu odjevenu u ružičasti bodi i svilene ružičaste rukavice. Noge su joj prekrivene plišanom dekicom, a s njom poziraju i dvije bijele mačke.

Valentinovska SKIMS kolekcija sastoji se od 29 limited komada donjeg rublja, spavaćica, loungewear, ali i drugih dodataka bit će dostupna po cijenama od 15 do 115 eura.

"Cijela kolekcija je toliko lijepa, a samo snimanje s fotografkinjom Nadijom Lee Cohen je bilo toliko kreativno i zabavno. Nadam se da će te je voljeti, koliko je i ja volim", rekla je Lana Del Rey o kampanji, piše magazin People.

Slavna reality zvijezda i ranije je otkrila kako je velika obožavateljica Lanine glazbe. Mnogi se i danas sjećaju kako je Kanye West 2013. zaprosio sada svoju već bivšu suprugu uz pjesmu "Young and Beautiful" koju upravo pjeva Lana Del Rey.

Linker
20. travanj 2024 09:46