Razigrana elegancija

Kolekcija Le Cirque inspirirana je putujućim cirkusima 30-ih godina prošlog stoljeća

Nova kampanja Borisa Pavlina, Le Cirque, kojom predstavlja eveningwear kolekciju couture haljina za 2023., razigrani je odmak u maštu i kadrove nekih minulih vremena.

Inspirirane putujućim cirkusima 30-ih godina prošlog stoljeća, fotografije pripovijedaju priču o bijegu iz stvarnosti u fantastični i blještavi svijet pozornice, u kojem pobjeći iz vlastite svakodnevice u cirkus nikada nije bilo primamljivije.

Sama kolekcija igra je siluetama i teksturama večernjih haljina, svaka pričajući svoju priču, povezanih u jednu, fantastičnu predstavu. Meki svileni saten koji se prelijeva preko ženskog tijela poput druge kože, bogato je izvezen minucioznim ručnim vezom.

image
MATEJ JURČEVIĆ

U nježnim pastelnim bojama ružičaste, beige, srebrne i bijele naglasak je stavljen na kakvoću izrade i najsitnijeg detalja. Tisuće staklenih perlica, kristalića, svilenih latica ili peraca, čine svaku haljinu malim svijetom za sebe.

image
MATEJ JURČEVIĆ
image
MATEJ JURČEVIĆ

Tradicionalne couture tehnike, koje u današnjem svijetu fast fashiona djeluju gotovo nestvarno, pretvaraju modele u unikate ručnog rada.

Poput diva zlatnog doba Hollywooda, Carole Lombard, Katharine Hepburn ili Grete Garbo, žena koju zamišlja Pavlin je enigmatična, karizmatična i samopouzdana, bez potrebe da se trudi ili pokaže previše.

image
MATEJ JURČEVIĆ
Linker
16. travanj 2024 21:15