bez stida

Ovog ljeta žene biraju najizazovnije badiće

Dizajneri su, potaknuti trendovima na društvenim mrežama, kreirali izazovne i minijaturne modele kupaćih kostima koji malo što ostavljaju skriveno suncu i tuđim pogledima.

Katolički muževi koji kleče po gradskim trgovima morali bi u ovim ljetnim mjesecima intenzivirati svoje aktivnosti. Plaže su, naime, postale mjesta demonstriranja slobode odijevanja, točnije - razodijevanja. Među kupcima se očito nisu uhvatili retro badići s visokim gaćicama i zatvorenijim grudnjakom koje su dizajneri pokušali nametnuti posljednjih sezona, opisujući ih kao elegantne, što je podrazumijevalo da pokrivaju nedostatke. Stoga su kupaće kostime napravili toliko minijaturnima da se u usporedbi s njima bikini čini čednim modelom.

image

Američka manekenka Tess Davis

MARIO CANTU/ZUMA PRESS/PROFIMEDIA

Trokutići grudnjaka namjerno su mali pa grudi bujaju na sve strane, a gaćice su se svele na tange koje su sprijeda ništa više nego uska nabrana traka. Ni jednodijelni kostimi nisu ništa manje izazovni. Imaju izreze na trbuhu i leđima i duboki dekolte, a gaćice su visoko izrezane. Gole stražnjice postale su standard na javnim plažama, bile stare ili mlade, smežurane ili s celulitom. Žene su se, uostalom, posljednjih nekoliko godina toliko osnažile i osvijestile kroz razne pokrete na društvenim mrežama da mogu bez nelagode pokazati svoje tijelo ma kako nesavršeno ono bilo. A i ovaj je trend mikro badića potaknut popularnošću modela kupaćih kostima u kakvima se na Instagramu fotografiraju poznate influencerice od kojih mnoge imaju vlastite marke kupaćih kostima. A one sve odreda biraju seksepil koji često graniči s lošim ukusom. No, biti vulgaran je očito u trendu, kao što pjeva pop-diva Madonna u duetu s britanskim pjevačem Samom Smithom.

image

Modna revija Chanel

MATT BARON/BEI/SHUTTERSTOCK
image

A‘MARIE

HANNA EŠIREVIĆ

To potvrđuje i Emma McFerran, direktorica globalne modne platforme Lyst, u intervjuu za Vogue Business. Tvrtka koja u ponudi ima kolekcije odjeće i modnih dodataka svih značajnijih svjetskih marki, u sezoni badića bilježi pojačan interes kupaca za izazovne modele koje nose njihovi idoli. Takvi se badići u pravilu rasprodaju u samo nekoliko dana od objave fotografije na društvenim mrežama.

image

Jennifer Lopez

PROFIMEDIA
image

Pjevačica Nicole Scherzinger

PLANET PHOTOS/PLANET/PROFIME PLANET PHOTOS/PLANET/PROFIME
image

Brazilska manekenka Isabel Goulart

PREMIER PHOTO/BACKGRID/BACKG PREMIER PHOTO/BACKGRID/BACKG

Primjerice, nedavno je Kylie Jenner, američka poduzetnica i reality zvijezda, na profilu na društvenoj mreži objavila svoju fotografiju u izazovnom crvenom badiću marke Ambinca, čija je vlasnica hrvatska manekenka i glumica Ema Mur. Bikini koji stoji 99,99 eura već je rasprodan u veličinama M i L, a tome je sigurno pripomoglo 396 milijuna njenih pratitelja na društvenim mrežama koji nastoje kopirati svaku njenu odjevnu kombinaciju. Kylie i sama ima liniju badića Kylie Swim, koja se sastoji od ultraseksepilnih modela po cijeni od 40 do 80 dolara, od kojih su mnogi bili rasprodani već na početku sezone kupanja.

image

Lisca 53,80 € (405,36 kn)/Calzedonia 72,90 € (549,27 kn)/ Palmers 85,39 € (643,38 kn)/ Zara 33,90 € (255,42 kn)

PRESS
Linker
23. travanj 2024 23:47