
Dizajnerica Anja Stehlik predstavila je novu kolekciju imena "Joie de vivre", a ovim poetičnim francuskim izrazom željela je utjeloviti i spojiti umjetnost, modu i užitak u životu. U editorialu su predstavljene fluidne haljine sa suptilnim detaljima koji ističu ženstvenost, a dizajnerica se poigrala i bojama i teksturama materijala koji stvaraju krojeve za isticanje siluete.
Osim ženskih krojeva, priču u editorijalu priča i suvremeni, osviješteni muškarac, Damir Kedžo, ambasador brenda O‘dijelo koji osvaja domaće tržište. U kampanji Damir Kedžo utjelovljuje šarmantnog i karizmatičnog muškarca koji nosi duh francuske rivijere, dok odijela u pastelnim mint i plavim tonovima predstavljaju Anjin dizajn u punom sjaju.
"Na snimanju kampanje bilo je prvenstveno jako zabavno i spontano s dobrom energijom, što je meni i najbitnije kako bi se u potpunosti mogao prepustiti u ruke profesionalaca. U Anjinim odijelima osjećam se jako dobro i samopouzdano, a kad se čovjek u odjeći osjeća ugodno i lijepo onda nekako ima dojam da može sve. Jako sam zadovoljan fotkama, mislim da smo ulovili esenciju O’dijelo branda i radujem se svemu što tek imamo za pokazati", rekao je Damir Kedžo.
Inače, ovom kolekcijom dizajnerica najavljuje devetu modnu reviju u Puli, kojoj će ove godine prethoditi novi element koji predstavlja novo poglavlje Stehlik fashion showa. U sklopu manifestacije održat će se panel na temu "Žena, kreacija i emocija" pod vodstvom Stiluete i moderatorice Marije Mažar. Panel će u fokus staviti ženu danas, u svim ulogama te će progovoriti o izazovima s kojima se žene danas susreću.
"Ovo je projekt koji me ispunjava emotivno i kreativno, pomicanje granica, što osobnih što poslovnih. A ove godine modom, glazbom i produkcijom idemo na putovanje u Francusku, stvoriti emotivnu i snažnu priču koja će se pamtiti", kazala je Anja Stehlik. Modeli u kampanji su Damir Kedžo i Gabrijela Lovrinović, frizure potpisuje hair salon Artistic, a modeli nose Stehlik i O‘dijelo kreacije dizajnerice Anje Stehlik.