
Premda mnoge žene na putovanje ponesu gomilu odjeće i modnih dodataka, ipak rijetko tko krene "naoružan" s toliko odjevnih kombinacija kao britanska pjevačica Rita Ora (32). Pop-zvijezda rođena u Prištini, naime, za dva dana boravka u New Yorku ponijela je čak devetnaest kompletnih stylinga u svom postgrunge/retro stilu 90-ih. Doduše, prigode su bile brojne: gostovanje u zabavnoj emisiji "Tonight show" s popularnim voditeljem Jimmyjem Fallonom, nastup na koncertu u povodu Dana crvenih haljina kojim se u Americi potiče prevencija o kardiovaskularnim bolestima kod žena, posjet čelnicima medijske kuće Hearst, intervju u emisiji voditeljice i glumice Drew Barrymore, obilazak njujorških znamenitosti, večera s prijateljicom Bebe Rexhom, američkom pjevačicom koja je također Albanka po nacionalnosti, čiji su roditelji rođeni u bivšoj Jugoslaviji. Zanimljivo je da Ritina obitelj poznaje i obitelj Due Lipe, također popularne pjevačice porijeklom iz bivše države: Ritin djed Besim Sahatçiu bio je filmski i kazališni redatelj, a Duin djed, Seit Lita, povjesničar te direktor kosovskog Instituta za povijest u nekadašnjoj SAP Kosovo.
No, Ritin posjet Velikoj jabuci nije turističke prirode jer joj se u tom slučaju sigurno ne bi dalo vući po aerodromu nekoliko golemih kovčega robe. Razlog je poslovni - promocija singla ‘‘You Only Love Me‘‘ s novog, trećeg albuma ‘‘TBA‘‘, koji nastavlja snimati u studiju u Los Angelesu. Nešto slično je prije tri godine napravila i kanadska pjevačica Céline Dion iskoristivši njujorški Tjedan mode i ekstravagantni izgled koji joj je osmislio stilist Law Roach za promociju svog albuma "Courage". No, Rita trenutačno nema stalnog stilista, već je odjevne kombinacije kojima nastoji skrenuti pažnju na sebe - i na svoj rad - odabrala i složila sama.
A komadi koje je prva Kosovarka svjetskoga glasa spremila u svoj putni kovčeg su podjednako kreacije razvikanih modnim kućama kao i novih, još nedovoljno afirmiranih marki. U izboru odjevnih kombinacija vodi se, naime, principom ravnopravnosti, kako je rekla u spomenutom intervjuu s Drew.
"Moja dobitna stilska kombinacija je red luksuza, red ulice", plastično je objasnila pjevačica koja je ponijela odjeću, cipele, torbe te druge modne dodatke poznatih kuća Miu Miu, Alaia, Versace, Dolce&Gabbana, David Koma i Stella McCartney, kao i popularnih brendova Nensi Dojaka i Magda Butrym, novih Weinsanto i Vaillant, sportskog Lacostea, komercijalne Priscavere...
Sve u svemu, miks brendova svih cjenovnih razreda. Pjevačica također kombinira i odjevne predmete koketnog i strogog stila, odnosno ženstvene i uniseks komade, a nije joj strano ni posjetiti muški odjel modnih internetskih trgovina gdje također rado kupuje. A njena vještina kombiniranja odjeće i individualiziranja vladajućeg modnog trenda u stilu 90-ih zapeo je za oko velikom broju modnih brendova koji su je angažirali za dizajniranje specijalnih kolekcija ili pak za reklamiranje njihovih. I u tom je poslu pokazala da nije snob jer je radila jednako za luksuzne kao i cjenovno popularne brendove: 2014. kreirala je kolekciju odjeće i detalja za Adidas, a dvije godine kasnije liniju rublja za talijanski Tezenis.
Prije četiri godine je surađivala na kolekciji cipela za talijanski brend obuće Giuseppe Zanotti, a 2019. je osmislila kolekciju za njemački modni brend Escada. Reklamirala je kolekcije odjeće brendova Superga, Donna Karan, DKNY, Marks&Spencer i Roberto Cavalli, nakit Thomas Sabo te cipele Deichmann. A najnovija suradnja obuhvaća i u Hrvatskoj popularni Lidl. Za taj njemački maloprodajni prehrambeni lanac reklamira liniju povoljnih proizvoda za oblikovanje kose: sušilo, četku za uvijanje, "peglu" za kosu te uvijač, a sve je te tipove frizure - od kovrčave do glatke kose - pjevačica isprobala i sama.