Stilske akrobacije

Rita Ora poslužila se starim trikom: Skreće pozornost na sebe atraktivnim komadima

Britanska pjevačica Rita Ora, predvodnica vala albanskih talenata na svjetskoj glazbenoj sceni, za najavu novog albuma koristi se provjerenim marketinškim trikom skretanja pozornosti na sebe atraktivnim odjevnim kombinacijama

Premda mnoge žene na putovanje ponesu gomilu odjeće i modnih dodataka, ipak rijetko tko krene "naoružan" s toliko odjevnih kombinacija kao britanska pjevačica Rita Ora (32). Pop-zvijezda rođena u Prištini, naime, za dva dana boravka u New Yorku ponijela je čak devetnaest kompletnih stylinga u svom postgrunge/retro stilu 90-ih. Doduše, prigode su bile brojne: gostovanje u zabavnoj emisiji "Tonight show" s popularnim voditeljem Jimmyjem Fallonom, nastup na koncertu u povodu Dana crvenih haljina kojim se u Americi potiče prevencija o kardiovaskularnim bolestima kod žena, posjet čelnicima medijske kuće Hearst, intervju u emisiji voditeljice i glumice Drew Barrymore, obilazak njujorških znamenitosti, večera s prijateljicom Bebe Rexhom, američkom pjevačicom koja je također Albanka po nacionalnosti, čiji su roditelji rođeni u bivšoj Jugoslaviji. Zanimljivo je da Ritina obitelj poznaje i obitelj Due Lipe, također popularne pjevačice porijeklom iz bivše države: Ritin djed Besim Sahatçiu bio je filmski i kazališni redatelj, a Duin djed, Seit Lita, povjesničar te direktor kosovskog Instituta za povijest u nekadašnjoj SAP Kosovo.

image

Izazovna kreacija Weinsanto

CHELSEA LAUREN/SHUTTERSTOCK

No, Ritin posjet Velikoj jabuci nije turističke prirode jer joj se u tom slučaju sigurno ne bi dalo vući po aerodromu nekoliko golemih kovčega robe. Razlog je poslovni - promocija singla ‘‘You Only Love Me‘‘ s novog, trećeg albuma ‘‘TBA‘‘, koji nastavlja snimati u studiju u Los Angelesu. Nešto slično je prije tri godine napravila i kanadska pjevačica Céline Dion iskoristivši njujorški Tjedan mode i ekstravagantni izgled koji joj je osmislio stilist Law Roach za promociju svog albuma "Courage". No, Rita trenutačno nema stalnog stilista, već je odjevne kombinacije kojima nastoji skrenuti pažnju na sebe - i na svoj rad - odabrala i složila sama.

A komadi koje je prva Kosovarka svjetskoga glasa spremila u svoj putni kovčeg su podjednako kreacije razvikanih modnim kućama kao i novih, još nedovoljno afirmiranih marki. U izboru odjevnih kombinacija vodi se, naime, principom ravnopravnosti, kako je rekla u spomenutom intervjuu s Drew.

"Moja dobitna stilska kombinacija je red luksuza, red ulice", plastično je objasnila pjevačica koja je ponijela odjeću, cipele, torbe te druge modne dodatke poznatih kuća Miu Miu, Alaia, Versace, Dolce&Gabbana, David Koma i Stella McCartney, kao i popularnih brendova Nensi Dojaka i Magda Butrym, novih Weinsanto i Vaillant, sportskog Lacostea, komercijalne Priscavere...

image

U komadima brenda Fendi

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK
image

U kreaciji Dsquared2, naočale vintage Dolce&Gabbana, torba Prada

MEDIAPUNCH/SHUTTERSTOCK
image

Jakna Poster Girl, čizme Giuseppe Zanotti

MEDIAPUNCH/SHUTTERSTOCK

Sve u svemu, miks brendova svih cjenovnih razreda. Pjevačica također kombinira i odjevne predmete koketnog i strogog stila, odnosno ženstvene i uniseks komade, a nije joj strano ni posjetiti muški odjel modnih internetskih trgovina gdje također rado kupuje. A njena vještina kombiniranja odjeće i individualiziranja vladajućeg modnog trenda u stilu 90-ih zapeo je za oko velikom broju modnih brendova koji su je angažirali za dizajniranje specijalnih kolekcija ili pak za reklamiranje njihovih. I u tom je poslu pokazala da nije snob jer je radila jednako za luksuzne kao i cjenovno popularne brendove: 2014. kreirala je kolekciju odjeće i detalja za Adidas, a dvije godine kasnije liniju rublja za talijanski Tezenis.

image

U kreaciji Nensi Dojake

DAVID FISHER/SHUTTERSTOCK

Prije četiri godine je surađivala na kolekciji cipela za talijanski brend obuće Giuseppe Zanotti, a 2019. je osmislila kolekciju za njemački modni brend Escada. Reklamirala je kolekcije odjeće brendova Superga, Donna Karan, DKNY, Marks&Spencer i Roberto Cavalli, nakit Thomas Sabo te cipele Deichmann. A najnovija suradnja obuhvaća i u Hrvatskoj popularni Lidl. Za taj njemački maloprodajni prehrambeni lanac reklamira liniju povoljnih proizvoda za oblikovanje kose: sušilo, četku za uvijanje, "peglu" za kosu te uvijač, a sve je te tipove frizure - od kovrčave do glatke kose - pjevačica isprobala i sama.

Linker
24. travanj 2024 19:07