Ogled & Nedogled

Samo ljubav: Ovi personalizirani komadi domaćeg brenda sjajan su poklon za Valentinovo

Radi se o domaćem brendu koji je početkom 2023. godine pokrenula Andrea Kožina, ekonomistica iz Zagreba koja je, nakon nekoliko godina rada u jednoj uspješnoj hrvatskoj tvrtki, odlučila kako je napokon došlo vrijeme za osnivanje vlastitog brenda.

Valentinovo samo što nije stiglo, a ako još uvijek razmišljate o originalnom poklonu za svog partnera, partnericu ili jednostavno samo želite "razmaziti" sami sebe, mogli bi vam se svidjeti ovi personalizirani komadi domaćeg brenda Ogled & Nedogled koji su nas osvojili na prvi pogled. Radi se o domaćem brendu koji je početkom 2023. godine pokrenula Andrea Kožina, talentirana ekonomistica iz Zagreba koja je, nakon nekoliko godina rada u jednoj uspješnoj hrvatskoj tvrtki, odlučila kako je napokon došlo vrijeme za osnivanje vlastitog brenda.

"Studij ekonomije bio je bitan dio mog puta, ali životna škola koju sam dobila kroz različite studentske razmjene i prakse te život i rad u stranim zemljama, kao i kasniji poslovni put u Zagrebu, izgradili su od mene osobu koja sam danas. Kroz svoje dvadesete, sada imam 32, naučila sam puno životnih i poslovnih lekcija. Istraživala sam, učila, putovala i živjela, kao što to radim i danas", rekla nam je Andrea koja je, kako kaže, kroz život oduvijek bila okružena ambicioznim, kreativnim i sposobnim ljudima, radeći uvijek u malim timovima i hendlajući različite zadatke.

image
PRIVATNA ARHIVA

To je od nje stvorilo osobu koja danas može i slikati i šivati i voditi društvene mreže, raditi kampanje, fotografirati, dogovarati poslovne suradnje, voditi nabavu, računovodstvo... "Prije nego što sam se upustila u samostalne vode, što je isto došlo jako spontano, vodila sam jedan hrvatski brend dehidriranog voća koji su mi i bili i ostali najveća poslovna podrška te i danas uspješno surađujemo. Obožavam što radim i uživam u svakom koraku, iako trenutno posla imam preko glave", dodala je.

Usput nam je objasnila kako je došlo do zanimljivog, ali nesvakidašnjeg imena za njezin brend.

"Ogled i nedogled ime došlo je iz ideje gdje sam kroz svoje slike 10x10cm, s kojima sam i krenula u ovu avanturu, htjela dati ljudima mali ogledni primjerak njihovog života. Htjela sam da to malo platno njima predstavlja jedan trenutak u životu, pošto ga kupac može sam personalizirati. Ali oduvijek sam znala da moj avanturistički duh nikad neće stati samo na platnima. Volim se igrati sa različitim materijalima, tehnikama, proizvodima i volim stvarati nešto novo, a najviše volim što mi se kupci uvijek vraćaju i što znaju da i oni mogu biti slobodni u svojim idejama i da zajedno možemo kreirati nešto posebno. Upravo zato "nedogled" je bio nužan u imenu, jer želim da ideje, proizvodi, mogućnosti, suradnje i kreativnost brenda stvarno idu u nedogled", govori.

Povodom Valentinova njezin je brend u prodaju plasirao komade s motivima srca, a kako nam objašnjava Andrea, velika potražnja za kolekcijom, naročito preslatkim košuljama s motivima srca, naprosto ju je šokirala.

"Moja ideja bila je stvoriti tek nekoliko košulja koje će sve biti unikatne i različite i onda samo to pustiti u prodaju. Ali čim sam objavila teaser sa slikom prve košulje, upiti i narudžbe nisu prestajali stizati. Košulju naručuju žene, budući da zasad imam samo ženske modele. Iako moram pohvaliti i nekoliko hrabrih muškaraca koji su košulju odlučili kupiti za svoje djevojke", govori nam Andrea koja nam je odlučila objasniti i kako zapravo izgleda cjelokupni proces izrade ručno oslikanih košulja iz limitirane kolekcije LOVEBOMB.

image
PRIVATNA ARHIVA

"Na LOVEBOMB košulje gledam kao na prazno platno koje bih ponudila i kupcima slika. Možemo se igrati kako god. Zbog jako velike potražnje, zasad sam dala mogućnost biranja između tri boje srca – statement crvene, kraljevsko plave i crne. Također, kupci mogu birati i veličinu srca, odnosno hoće li biti malo, srednje ili veliko. Isto tako, mogu birati žele li više ili manje srca s prednje strane, stražnje i po rukavima. I konačno, odaberu inicijale, slova ili motiv koje onda ručno ušijem na kragnu. Mislim da je to stvarno dosta izbora, tako da sam opet zadovoljila onu svoju prvu ideju oko stvaranja unikatnih komada. Svaku košulju ručno slikam kistom, tako da uz pripremu košulje, slikanje, sušenje i fiksiranja boje, proces traje i do nekoliko dana. Košulje dolaze u platnenoj vrećici koju naravno, isto ručno slikam, a koja se kasnije može prenamijeniti u bilo koju drugu svrhu", rekla nam je Andrea. No osim košulja, u ponudi su i personalizirane čarape, također tematski napravljene upravo za Valentinovo.

image
PRIVATNA ARHIVA

"Čarape su mi bila jedna od ideja koje sam htjela staviti u LOVEBOMB kolekciju, za druge proizvode nažalost ipak nisam imala vremena. Jednostavno su toliko slatke da sam rekla da ću se potruditi izbaciti i njih. Kupci mogu birati između 3 veličine srca – malo, srednje ili veliko, ili mogu napraviti mix&match pa imati dvije različite veličine u jednom paru. Na rub čarape također se mogu staviti inicijali po želji", dodaje.

Cijena košulje je 50 eura, cijena čarapa je 9 eura, a LOVE PAIR (bilo koja dva para) su 16 eura. Košulje su 100 posto pamučne, dok čarape uz pamuk imaju i malo elastina. Sve je dostupno putem Instagrama @ogled_nedogled, dok su čarape i u ponudi Kofer trgovine u Zagrebu.

Linker
24. travanj 2024 04:55