Press
ODRŽIVA MODA

Treći pop-up event vintage brenda Pandan: Najtraženiji komadi nestali su u par minuta

Galerija ULUPLUH prošlog petka pretvorila se u pravu malu modnu oazu. Ljubitelji vintage i second-hand odjeće uživali su među stotinjak pomno odabranih komada

Galerija ULUPLUH prošlog petka pretvorila se u pravu malu modnu oazu. Ljubitelji vintage i second-hand odjeće uživali su među stotinjak pomno odabranih komada

Treći pop-up event omiljenog hrvatskog vintage & second hand brenda PANDAN održao se u galeriji ULUPUH u centru Zagreba. Predstavljeno je stotinjak vintage i second hand komada prepoznatljivog i modernog PANDAN stila koje osnivačica brenda Andrea Hržić pomno odabire i skuplja, a pretežito dolaze iz Belgije i Francuske.

image
Press
image
Press

Za popularne kožne jakne i mantile popriličan red stvorio se i prije samog početka eventa, stoga su najtraženiji komadi nestali u roku par minuta. Uz sjajnu ponudu jesenskih jakni nije nedostajalo ni trendy visokih kaubojskih kožnih čizama, chic torbica u stilu 2000ih te finih oversized sakoa od djevičanske vune. Krajem 2021. svoju strast prema modi i vintage odjevnim komadima Hrvatica s adresom u Bruxellesu, Andrea Hržić, pretvorila je u online projekt – shop Pandan – koji će uskoro ući u svoju treću godinu postojanja. Andrea je dugogodišnja obožavateljica second hand i vintage odjeće, kao i samog procesa nabavljanja i traženja idealnog komada, a već na samom početku brend je naišao na odlične reakcije domaće publike. Pandan funkcionira uglavnom kao online Instagram shop s povremenim pop-upovima i prodajom uživo.

image
Press
image
Press

"Dropovi su manji, ali nastojim svaki tjedan objaviti nove stvari. Dan ili dva prije izlazi najava za sljedeći drop i diskretni preview komada ili teme dropa"- govori Andrea.

image
Press

Za PANDAN pop-upove uvijek se čeka u redovima, a događaji su organizirani dvaput godišnje, u jesen i proljeće te obično u zanimljivim prostorima. Za svoje pop-upove Andrea uvijek nastoji ponuditi svojoj publici nešto drugačije, stoga preferira suradnju s lokalnim i domaćim proizvođačima, pa su tako posjetitelji imali prilike kušati prirodna vina iz zagrebačkog butika "Nesputana Vina" te premium japansku matchu by Materia. "Jako sam zadovoljna s trećim pop-upom, jako smo se potrudili oko cjelokupne organizacije, pazili smo na sve detalje, od osvijetljena i dizajna prostora do hrane i pića. I mislim da se definitivno isplatilo". - zaključila je Andrea.

Linker
27. travanj 2024 14:15