Njezine kreacije obožavaju model Emily Ratajkowski, glumice Kristen Bell i Eva Longoria, a sada joj je svoje priznanje odala i jedna od najpoznatijih manekenki, Viktorijina anđelica Alessandra Ambrosio koja je kreacije dizajnerice Marije Lucije Hohan u samo mjesec dana odjenula dvaput. Brend MLH sve je češće izbor zvijezda za crveni tepih, a našao se i na radaru stilista koji glamurozne haljine biraju za editorijale i naslovnice prestižnih magazina.
Unatrag godinu dana modni brend Marije Lucije Hohan nezaustavljivo je krenuo uzlaznom putanjom: elegantne kreacije nosile su brojne zvijezde poput pjevačice Taylor Swift i glumice Kate Hudson, a njihov potencijal prepoznale su i luksuzne njujorške robne kuće Bergdorf Goodman i Fivestory.
– Nisam mogla pronaći haljinu koja bi bila u skladu s mojim godinama i stilom. Nikada mi se nisu sviđale klasične maturalne i večernje haljine pa sam odlučila kreirati nešto novo – otkrila je rumunjska dizajnerica zaslužna sa stvaranje nove kategorije večernjih haljina: svježih, mladenačkih, jednostavnih i sofisticiranih. Iako je planirala postati dizajnerica interijera, njezina prava strast nisu interijeri nego moda što je pretvorila u uspješan posao.
Nakon što je Beyonce u svom novom vizualnom albumu “Lemonade”, koji je predstavila u travnju ove godine, odjenula maksi haljinu iz njene nove kolekcije, svi su počeli pričati o kreacijama dizajnerice koju mnogi smatraju dijelom novog vala modnih dizajnera.
– Beyonce je snažna, samouvjerena žena koja je istovremeno vrlo ženstvena i senzualna. Za takve žene ja dizajniram – izjavila je Maria Lucia Hohan naglasivši kako su za njen uspjeh zaslužne upravo zvijezde koje su prepoznale njezine kreacije mnogo prije nego je MLH brend postao poznat. U našoj galeriji pogledajte kreacije “malog brenda” koji osvaja crveni tepih!
Fotografiju objavljuje Alessandra Ambrosio (@alessandraambrosio) Srp 30, 2016 u 9:09 PDT
Fotografiju objavljuje Alessandra Ambrosio (@alessandraambrosio) Srp 13, 2016 u 3:55 PDT