Ako vam je Baccarat Rouge 540 dosadio, Black Orchid postao naporan, Escentric Molecule postala previše funkcionalna, na svakom uglu osjetite parfem koji upravo sada nosite, imamo 5 parfema za sve one koji ne žele mirisati kao svi drugi, a vrijedni su olfaktivne pažnje.

 SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR
ALTERNATIVNI MIRISI

5 parfema za sve one koji ne žele mirisati kao svi drugi

Ovi prijedlozi rezervirani su za sve one koji su prevazišli mainstream i žele nove senzacije.

Parfemi su oduvijek bili žrtve svog uspjeha. Neki se pojave a da ih nitko ne primijeti godinama, dok drugi preko noći postanu popularni iz neobjašnjivih razloga. Nečija popularnost traje jedno ljeto (šifra: Escada), dok drugi slave 100. godišnjice i dalje su na top-listama najprodavanijih parfema svijeta (šifra: Nº5). Neki se reklamiraju do iznemoglosti, a ipak ne uspiju zavesti publiku, dok se drugi uopće ne reklamiraju, pa postanu legende. No, ono što je svim bestsellerima zajedničko je to što nakon nekoliko godina slave, njihova popularnost jenjava. A zbog čega? To je također teško predvidjeti, no jedan od mogućih razloga je to što svi oni koji kupuju isti parfem nakon nekog vremena - možda - shvate da svi mirišu isto.

Dior Poison je osamdesetih bio toliko popularan u Americi da su neki konzervativni restorani na ulaznim vratima stavili natpis na kojem je pisalo "No smoking, no Poison", što se odnosilo na Diorov parfem. Naime, parfem je imao vrlo izraženu notu tuberoze koja je nekima bila vrlo naporna i "uništavala apetit", kako su prenosili američki mediji tada, što je, naravno, francuskom parfemu donijelo veliki publicitet. Desetljećima kasnije, povodom lansiranja parfema Posion Girl, Dior je ponovno iskoristio Poisonovu ozloglašenost i slogan "No smoking, no Poison" kako bi reklamirao novu, moderniju inačicu parfema, koji više nema istu notu problematične tuberoze.

image

Dior Poison je osamdesetih bio toliko popularan u Americi da su neki konzervativni restorani na ulaznim vratima stavili natpis na kojem je pisalo "No smoking, no Poison", što se odnosilo na Diorov parfem. Naime, parfem je imao vrlo izraženu notu tuberoze koja je nekima bila vrlo naporna i "uništavala apetit", kako su prenosili američki mediji tada, što je, naravno, francuskom parfemu donijelo veliki publicitet.

DIOR PR

Stoga, ako vam je Baccarat Rouge 540 dosadio, Black Orchid postao naporan, Molekula 01 postala previše funkcionalna, na svakom uglu osjetite parfem koji upravo sada nosite, imamo 5 parfema za sve one koji ne žele mirisati kao svi drugi, a vrijedni su olfaktivne pažnje.

CHANELOV LAV

image

Chanel Le Lion de Chanel, 75 ml EdP 226€

SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR

Le Lion je posljednji parfem iz Chanelove luksuzne kolekcije Les Exclusifs koji je lansiran poluprimjetno, onkraj pandemije. Potpisuje ga in-house kreator parfema Olivier Polge, koji se proslavio kao autor Diorovog ultrauspješnog muškog parfema Homme, a njegove glavne note su bergamot i limun, labdanum i ambre, vanilija, sandalovina, pačuli i mošus. Oni koji poznaju Guerlainov Shalimar reći će da miriše poznato, kao i oni koji poznaju Chanelov Coromandel. Kao da je netko odlučio napraviti Shalimar za 21. stoljeće, Le Lion je parfem koji istovremeno miriše novo i već poznato, idealan je za jesenske kapute, šalove od kašmira, a ono po čemu je najposebniji je to da ga možete nositi subotom navečer za divlji party, ali i za nedjelju navečer uz Netflix-and-chill. Funkcionira jednako dobro. Pazite sa sprejanjem, jer ovo je kapitalac.

NE-DEMODIRANI IRIS

image

Les Indémodables Iris Perle, 50 ml EdP 220€

SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR

Les Indémodables, u prijevodu "oni koji ne izlaze iz mode", mali je francuski brend na čelu s Valérie Pulverail, dugogodišnjom vlasnicom parfumerije Le Bistro de la Beauté u Annecyju. Iris Perle je nesvakidašnji iris kojeg potpisuje Antoine Lie, nos koji je kreirao neke od najekstravagantnijih parfema ikad, uključujući Comme Des Garçons Daphne, parfem posvećen multimilijunašici i modnoj ikoni Daphne Guiness te zloglasni État Libre d‘Orange Sécrétions Magnifiques, koji miriše na ljudske izlučevine. Ono po čemu je brend Les Indémodables specifičan je po tome da prije nego svoje parfeme lansiraju na tržište, oni im daju vremena da sazru i "maceriraju", što mnogi brendovi nikada ne rade. Osim toga, njihovi sastojci su najviše kvalitete, a na svojoj web stranici čak označavaju i postotke u kojoj koncentraciji se određeni sastojak nalazi u parfemu. Tako Iris Perle sadrži 0,3% apsoluta francuskog irisa, koji je jedan od najskupljih esencija, 0,7% indijskog jasmina, 0,25% marokanske mimoze i muškatnu kadulju iz Alpa. Rezultat je jedan od najzanimljivijih parfema s notom irisa, koji se razvija vrlo neočekivano, baš kao što to rade pravi parfemi s pravim sastojcima.

POSTHUMNA DINJA

image

Éditions de Parfums Frédéric Malle Parfum de Thérèse, 100 ml EdP 295€

SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR

Iako je Parfum de Thérèse lansiran tek 2000., iste godine kada se na parfemskoj sceni pojavio Frédéric Malle i njegova "izdavačka kuća parfema" Éditions de Parfums, njegova formula postoji još 1968. godine, ali ga je do 2000. nosila samo jedna osoba na svijetu. Bila je to Thérèse Roudnitska, supruga slavnog kreatora parfema Edmonda Roudnitske, koji je za nju kreirao ovaj parfem koji je ona nosila cijeli svoj život. Edmond je, inače, pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih praktički postavio temelje Diorove parfemske divizije, kreiravši Diorellu, Diorissimo, i Eau Sauvage, neke od najpoznatijih parfema ikad, a radio je i za Hermès i Rochas. Nakon njegove smrti, Frédéric Malle, koji je poznavao bračni par Roudnitska i znao za njezin osobni parfem, uspio je nagovoriti udovicu Thérèse da svijetu pokloni ovu formulu. I tako je nastao Parfum de Thérèse, formula s notama dinje, tangerine, šljive, ruže, vetivera, cedra i note kože. Treba naglasiti da ovaj parfem u početku miriše zastarjelo i zastrašujuće. No, podsjetimo se, njegova formula dolazi iz doba kada se parfemi nisu kupovali kao u supermarketu i kada je publika parfemima davala šansu koja je trajala više 10 sekundi. Dajte mu barem 30 minuta, i vidjet ćete u što će se pretvoriti božanski Parfum de Thérèse.

ZELENI KAKAO

image

Dusita Erawan, 50 ml EdP 150€

SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR

Pissara Umawijani ime je parfemske kreatorice rodom iz Tajlanda s pariškom adresom, kći poznatog sijamskog pjesnika Montrija Umavijanija. Njezin brend Dusita ima raspon od najekstravagantnijih do najpitkijih formula, među kojima je i Erawan, parfem posvećen tajlandskom nacionalnom parku istog imena, poznatom po nadrealno lijepim vodopadima. Njegova formula uključuje note paragvajskog citrusa petitgrain, notu sijena, muškatne kadulje, đurđica, vetivera, vanilije, mahovine i cedra, a rezultat je jedan od najegzotičnijih parfema koji miriše neočekivano na zelenu svježinu biljaka, pomalo na kakao, i na drvenaste note. Povrh toga, ovo je parfem s golemom difuzijom, što znači da će se osjetiti nadaleko. Dobitnik je i nagrade FIFI Awards 2018. godine u kategoriji "Breakthrough Fragrance of the Year".

ĐAVOLJI KARANFIL

image

Les Liquides Imaginaires Beauté du Diable, 100 ml 250€

SUPPAKORN SOMNUK ADOBE STOCK, PR

Kao što francuski brend Les Liquides Imaginaires i sâm kaže, ovo je parfem koji u isto vrijeme miriše tamno i slatko, zadimljeno i začinjeno, s retro notama". Njegova formula sadrži limun, korijander, gorku naranču, apsint i džin, čempres, geranij, ylang-ylang, vetiver, drvo gaiac, ali prvo što će vas iznenaditi je snažna nota karanfila i egzotična nota cistusa koja nije toliko česta u parfemima. Što zbog imena, što zbog cistusa i karanfila, ovo je parfem koji miriše kontroverzno, i namijenjen je samo hrabrima. Iz ekskluzivne trilogije parfema Les Eaux de l’âme, što bi se moglo prevesti kao "vode za dušu", ovo je parfem na koji nitko neće ostati ravnodušan, bilo da imate predrasude prema karanfilima ili ne.

Linker
03. ožujak 2024 15:58