tko je bolji?

Kylie Jenner vs. Hailey Beiber: Prijateljice koje se bore za prevlast u beauty svijetu

Dvije beauty mogulice i najmoćnije influencerice u svijetu ljepote vlasnice su vodećih beauty brendova. Tako je Kylie vlasnica Kylie Cosmetics, dok je Hailey brenda Rhode.

Dvadesetsedmogodišnji supermodel Hailey Bieber i 26-godišnja reality zvijezda Kylie Jenner najrazvikanije su influencerice u svijetu ljepote pa se između njih često povlače paralele - tim više što su im se putevi već odavno ukrstili u paradiranju holivudskom scenom. Pritom su svaka na svoj način postale prepoznatljive: Kylie po konturiranju lica šminkom, a Hailey po blistavom i prozračnom tenu, a to su kapitalizirale putem svojih kozmetičkih brendova.

image

Kylie Jenner vlasnica je brenda Kylie Cosmetics

PRESS

Kylie Cosmetics temelji se ponajviše na make-upu, a Haileyin brend Rhode na njegujućim proizvodima. Obje slove kao "megauspješne" poduzetnice, beauty mogulice, a zbog različitih stilova ne smatraju se konkurencijom. Štoviše, prijateljice su još od tinejdžerskih dana, a u međuvremenu se Hailey zbližila i s Kylienom sestrom Kendall Jenner, jednom od najpoznatijih manekenki nove generacije.

Općenito je Hailey rado viđena gošća na okupljanjima Kyliena obiteljskog klana Kardashian - Jenner koji se proslavio reality emisijom "Keeping up with the Kardashians". I sama Hailey ima moćno zaleđe: kći je glumca i producenta Stephena Baldwina (najmlađeg od slavne holivudske braće predvođene Alecom Baldwinom) te supruga pop-zvijezde Justina Biebera. Ukratko, ni Hailey ni Kylie ne mogu se požaliti da su u izgradnji svojih biznisa morale početi od nule. S druge strane, pritom se nisu oslanjale samo na obiteljsku podršku nego je svaka sebe "brendirala" u beauty ikonu uvelike zahvaljujući društvenim mrežama na kojima su sveprisutne.

image

Hailey Bieber vlasnica je brenda Rhode ​

PRESS

Uspoređujući ih u brojkama, Kylie ima dulji "staž" u industriji ljepote (Kylie Cosmetics je na tržištu od 2015., a Rhode je lansiran pretprošle godine) i bolje kotira u statistikama o popularnosti. Prema podacima o pratiteljima, odnosno pretplatnicima na Instagramu, TikToku, Facebooku i YouTubeu, njihov ukupan zbroj na Kylienim platformama iznosi 490 milijuna. Njezin profil na Instagramu je na 4. mjestu, a na TikToku na 19. mjestu među najpraćenijima u svijetu. Hailey pak nije toliko visoko na top-listama te ukupno na društvenim mrežama ima "samo" 69 i pol milijuna zabilježenih sljedbenika.

Brojke o zaradi njihovih brendova nisu toliko egzaktne. Dosad nije precizno ustanovljeno koliko je Hailey utržila s kozmetikom, a Kylieni prihodi svojedobno su proglašeni prenapuhanima. Naime, poznati američki poslovni magazin Forbes je 2019. uvrstio Kylie među kozmetičke milijarderke, no nedugo potom objavili su kako je detaljnija analiza pokazala da je zaradila znatno manje. Ostavimo li postrani brojke, itekako je značajan njihov utjecaj na poimanje ljepote i kozmetičke trendove.

image

Hailey promijenila pravila igre popularizirajući takozvanu clean estetiku

PRESS

Poznavatelji tržišta smatraju da je upravo Hailey promijenila pravila igre popularizirajući takozvanu clean estetiku, odnosno pročišćen izgled u stilu "manje je više". Haileyin glavni adut je svježina, odnosno jedrina tena, počevši od superhidratantne njege sa slasnim teksturama koje su često nadahnute voćem, poput najnovijeg čistača za lice na bazi ananasa. Bieber čini protutežu Kylie koja je poznata po "maksimalizmu" u šminkanju te po estetskim operacijama, pa se postavlja pitanje odvlači li joj kupce na tržištu koje se sve više okreće prirodnosti.

image

Kylie koja je poznata po "maksimalizmu" u šminkanju te po estetskim operacijama

PRESS

No, ako uopće i postoji sraz među njima, čini se da to nije uobičajeno suparništvo, nego da, štoviše, na tronu ima mjesta za obje kraljice. Kylie se jednostavno prilagodila promjenama: izgleda decentnije, a u posljednje vrijeme lansira i prozračniju šminku, poput tekućeg pudera s "bestežinskom" teksturom. Kaže da ju je na zaokret prema prirodnijem izgledu, među ostalim, potaknulo i majčinstvo - shvatila je da bi joj se "slomilo srce" kad bi njezina šestogodišnja kći Stormi već prije dvadesete poželjela ići na estetske zahvate kao što je ona sama učinila. Svoju kozmetičku liniju proširila je i nizom njegujućih proizvoda, uključujući one za djecu.

Linker
18. veljača 2024 18:11