Za sve šminkerice

Barbie slavi 50. rođendan novom make-up kolekcijom: Paleta izgleda odlično, a highlighter je još bolji

Nakon uspješne Lizzie McGuire kolekcije, poznati američki brend ColourPop udružio se s tvrtkom Mattel i osmislio cijelu paletu šminke po uzoru na bezvremensku lutku Barbie.

Američki beauty brend ColourPop, poznat po odličnim, inovativnim proizvodima i pristupačnim cijenama, želio je za 50. godišnjicu Malibu Barbie lutke osmisliti nešto posebno pa se udružio s tvrtkom za proizvodnju igračaka Mattel. Plod njihove suradnje je simpatična i vesela kolekcija šminke koju bi zasigurno nosila i sama Barbie.

Kolekcija retro dizajna sadrži paletu od 15 sjenila različitih mat i svjetlucavih nijansi koje zajedno podsjećaju na predivne boje zalaska sunca na kalifornijskoj obali.

Osim palete, tu su i ruževi u tri boje i pripadajuće olovke za usne, kompaktni highlighter, set umjetnih trepavica i ručno ružičasto ogledalo u obliku srca.

Cijela kolekcija bit će dostupna na službenom ColourPop web shopu od 13. svibnja 2021.

Čitajte i: Lutka koja je mijenjala svijet: Omiljena Barbie od sada dolazi s vitiligom i bez kose

Inače, Barbie je tijekom godina prošla pravu revoluciju. Iako su sve Barbie lutke prošlih godina prošlog stoljeća imale nerealne dimenzije tijela, s godinama ih je proizvođač Mattel prilagodio novom dobu i drukčijim standardima ljepote. Mattel je tako stvorio inkluzivnu kolekciju Barbie lutaka, među kojima su one s vitiligom ili one koje su izgubile kosu.

image
Nova uključiva kolekcija Barbie lutaka.
MATTEL/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

"Ako djevojka iz bilo kojeg razloga doživi gubitak kose, može pronaći sebe u našoj kolekciji", poručili su iz tvrtke. Mattel se na ovaj potez odlučio nakon što je optužen za isključenje mnogih mladih žena. Barbie, koja je obično predstavljena kao plavuša, vitka i oskudno odjevena, sada dolazi s pet različitih tipova tijela, 22 tona kože i preko 70 frizura.

Linker
19. travanj 2024 07:34