
Jenny Frankel, osnivačica kanadske marke Nudestix, jedna je od pionirki kozmetike za “žene u pokretu”. Pritom nije riječ o frazi, jer se njezin brend od 2015. bazira na multifunkcionalnim proizvodima za lice, oči i usne koji stanu u torbicu veličine prosječnog pametnog telefona - a odnedavno su dostupni i na hrvatskom tržištu.

Ubrzanom tempu (i potrebama) prilagodili su se i drugi make-up igrači koji nastoje zadovoljiti kriterije modernih dama kad se šminkaju na putu za posao, prije avionskog leta, sastanka... I zato su trenutačno palete hit: nude raspon tekstura u neutralnim nijansama koje se mogu koristiti kao sjenilo za oči i obrve, kao rumenilo, bronzer, za konturiranje lica, kao highlighter...
Sve češće pak viđamo i “dva-u-jedan” proizvode u sticku, poput ruža i rumenila, a pojavljuju se i hibridi baza za lice kao što su puderi i primeri ili korektori i puderi. Svima im je zajedničko što se nanose prstima, čime se štedi prostor (i novac) u torbi te se, na globalnom planu, smanjuje i količina otpada. Uz multifunkcionalnost, naime, i briga o okolišu je ono o čemu vode računa nove generacije koje brzo žive.







