Tyler, the Creator ispred svog minijaturnog mobilnog butika Golf le Fleur u Kaliforniji

 PROMO GOLF LE FLEUR
Tyler, The Creator

Parfem popularnog repera postao je hit na mrežama: Kreiran je za nju i njega

Dobrodošli u nadrealni svijet repera, dizajnera, kreativca i vlasnika lifestyle brenda Golf le Fleur

Reperski parfemi nisu od jučer. Puff Daddy, poznatiji kao Diddy, lansirao je svoj prvi parfem devedesetih pod svojim brendom Sean John, Jay-Z je to napravio 2000-ih, s parfemom Gold (i s njime završio na sudu), a sada je to napravio i Tyler, The Creator, s parfemom French Waltz pod svojim brendom Golf le Fleur.

Tyler, The Creator, možda nije poznat kao Jay-Z ili Diddy, ali ovaj 32-godišnji reper iza sebe ima devet studijskih albuma, nekoliko Grammyja, te preko 29 milijuna redovitih slušatelja na Spotifyju. Rodom iz sunčane Kalifornije, u svijetu rapa i hip-hopa poznat je kao onaj koji je oko sebe stvorio cijeli jedan mali svijet sačinjen od dobrog stylinga i elemenata nadrealnog. Kreativan u svakom smislu te riječi (zbog čega je i svom umjetničkom imenu dodao i sufiks The Creator), Tyler je već sa sedam godina izrezivao slike iz časopisa kreirajući omote svojih rap-albuma iz mašte, a sa 14 godina je sâm samcat naučio svirati klavir. Nakon srednje škole radio je malo u FedExu, a malo u Starbucksu, a danas iza sebe, osim glazbenih projekata, ima i eklektični brend koji je osnovao 2016. i nazvao Golf Le Fleur.

Njegov stil? Golferski, humorističan, u pastelnim bojama, s cvjetnim motivima, i skoro uvijek sa šubarom na glavi.

image

Kampanja za parfem French Waltz

PROMO GOLF LE FLEUR

Nakon suradnje s brendom Converse na liniji tenisica u pastelnim bojama, kofera s cvjetnim motivima te tirkiznih golferskih cipela, stigla je linija lakova za nokte i parfem koji, iako je lansiran krajem 2021. godine, čini se da tek sada "kreće" i postaje sve popularniji, o čemu svjedoče brojne TikTok i YouTube recenzije koje su više nego pozitivne.

image

Golf le Fleur parfem French Waltz

PROMO GOLF LE FLEUR

"Kad sam radio ovaj parfem, htio sam napraviti nešto što će me podsjećati na žene s kojima sam odrastao, ali i nešto što će moji kompići moći nositi", rekao je u nedavnom intervjuu za WWD. "Ideja da se parfemi dijele na muške i ženske za mene je glupa. Parfem je jednostavno miris“, opisao je svoj parfem French Waltz, koji miriše na cvjetne note jasmina, ruže i mimoze, puderaste, morske i mošusne note, te litchi, mandarinu i krušku. Naravno, Tyler nije svoj parfem doslovce kreirao, već su to učinile profesionalne kreatorice parfema Alexandra Kosinski i Julie Pluchet, uz Tylerovu kreativnu direkciju.

image

Golf le Fleur parfem French Waltz

PROMO GOLF LE FLEUR

"Volim svježe parfeme s cvjetnim notama, ne volim ništa što miriše drvenasto, kožnato, duhanski, tamno", kaže Tyler čiji se parfem može pronaći online, u robnoj kući Niemann Marcus, a od ove jeseni i inkluzivnom butiku Thirteen Lune u Los Angelesu, koji se orijentira na alternativne brendove koji su u vlasništvu etničkih manjina.

Linker
02. ožujak 2024 11:33