Važan pristup

Riječ conscious preplavila je beauty industriju, a evo što ona zapravo znači

Iako se s njime svakodnevno susrećemo, pojam koji predstavlja svjesniji pristup ljepoti pomalo je nejasan, stoga donosimo mali vodič za prepoznavanje brendova kakve valja podržati.

Jedna od najučestalijih riječi u beauty industriji proteklih godina zasigurno je conscious, a označava svjesniji pristup ljepoti. Ipak, ovaj je pojam mnogima nejasan, za razliku od održivosti koja posljednjih godina sve više dobiva na važnosti u beauty industriji. Jasno, riječ je o poticanju na promišljeniji pristup beauty rutini i proizvodima, ali među brojim brendovima doista je teško procijeniti koji je doista osviješten. Stoga, što to sve jedan beauty brend treba ispuniti da bi doista bio osviješten?

Inkluzivnost

Posebne pohvale dobivaju brendovi koji drže do raznolikosti u svakom smislu te ne namjenjuju svoje proizvode isključivo povlaštenim grupama. Danas se i u modnoj industriji drži do poticanja na prihvaćanje kada je riječ o drugoj kulturi, rasi, rodnim identitetima i slično, a upravo je to prvi uvjet da bi brend bio conscious.

image

Izmeđuu ostalog, svjestan pristup ljepoti podrazumijeva i održivost.

PEXELS

Održivost

Održivost svakom brendu znači nešto drugo. Međutim, brojni beauty brendovi čine sve što je u njihovoj moći kako bi napravili najetičnije izbore prilikom izbora sastojaka i pakiranja. Ekološki prihvatljive prakse prema kojima su se brendovi okrenuli su prestanak korištenja palminog ulja i korištenje visoko obnovljivih izvora. Također, važno je da se brend pobrine i prilikom odabira ambalaže kako bi minimalizirali otpad i loš utjecaj na okoliš.

Čitajte i: Vlastite maske za lice možete napraviti kod kuće: Donosimo recepte s prirodnim sastojcima

image

Brojni beauty brendovi čine sve što je u njihovoj moći kako bi napravili najetičnije izbore prilikom izbora sastojaka i pakiranja.

PEXELS

Sastojci i etika

Od izuzetne je važnosti odakle sastojci beauty proizvoda dolaze. Mnogi brendovi ljepote nabavljaju sastojke iz drugih zemalja, stoga je ključno ispitati etičnost njihovih postupaka, među kojima su najvažniji uvjeti rada u zemljama iz kojih sastojci dolaze.

Transparentnost

Porast svjesnog konzumerizma naveo nas je da zahtijevamo više transparentnosti od robnih marki. Kada je u pitanju proizvod koji koristimo, potrebno je raspitati se tko ga proizvodi, kada je napravljen, odakle dolaze sastojci i zašto ga je brend lansirao. Neki brendovi počeli su odgovarati na ova pitanja na svojim web stranicama kako bi potaknuli nesmetanu komunikaciju.

image

Od izuzetne je važnosti odakle sastojci beauty proizvoda dolaze.

PEXELS

Svrha

Nitko ne želi podržati brend bez određene poruke ili svrhe. Primjerice, brend Topicals je nastao nakon što je Olamide Olowea, žena koju su vlastiti problemi s kožom potaknuli na zasnivanje vlastitog brenda, počela inzistirati na suosjećajnom pristupu i proizvodima koji, osim što su nevjerojatno učinkoviti, potiču na osvještavanje problema s mentalnim zdravljem.

Linker
19. travanj 2024 22:23