Georgina Rodriguez

 COURTESY OF GUESS/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
Modni uspon

Georgina Rodríguez: Od prodavačice u butiku do zaštitnog lica poznatog brenda

Georginu su u luksuznim kratkim haljinama i drugoj odjeći fotografirali u madridskom hotelu Santo Mauro iz 19. stoljeća, u ambijentu raskošnih hotelskih soba i vrtova.

Georginu su u luksuznim kratkim haljinama i drugoj odjeći fotografirali u madridskom hotelu Santo Mauro iz 19. stoljeća, u ambijentu raskošnih hotelskih soba i vrtova.

Nekad je bila prodavačica u Guccijevom butiku u Madridu, a sada je modna inspiracija - Georgina Rodríguez, najpoznatija kao partnerica slavnog nogometaša Cristiana Ronalda s kojim je u vezi sedam godina, polako ali sigurno osvaja modni svijet. Influencerica i model španjolskih i argentinskih korijena u svojoj 30. godini postala je novo lice Guessa, odnosno kampanje za jesen/zimu 2023. Guessa i Marciana, ekstenzije brenda s elegantnom ženskom odjećom i modnim dodacima. Guess je kroz povijest dokazao da ima „dobar nos” za odabir lica koja će ga predstavljati i mnogim je manekenkama bio odskočna daska u njihovim uspješnim karijerama. Kako piše Hello, manekenke kao što su Claudia Schiffer, Kate Upton i Adriana Lima postale su poznate nakon što su bile Guessovi modeli.

image

Model Georgina Rodríguez u Guessovoj kampanji

COURTESY OF GUESS/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
image

Krojevi i materijali laskaju ženskom tijelu

COURTESY OF GUESS/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Novu kampanju režirao je glavni kreativni direktor brenda Paul Marciano, a snimila ju je talijanska fotografkinja, influencerica i model Nima Benati koja se prije koju godinu našla na popisu odabranih „Forbesovih” 30 ispod 30 godina na polju umjetnosti i kulture u Europi. „Htjeli smo snimiti jedan dan u Georgininom životu, zalazeći iza vela kako bismo uhvatili pogled u glamurozni život superzvijezde. Georgina je snažna, samouvjerena i odlučna žena. Ova kampanja i lokacija u potpunosti odražavaju ne samo njezinu prirodnu ljepotu, već i njezinu senzualnost, dinamičnost i unutarnju snagu, savršeno interpretirajući viziju i stil brendova”, rekao je Marciano.

image

Georgina je uživala u snimanju u madridskom povijesnom hotelu

COURTESY OF GUESS/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Georginu su u Guessovim kratkim haljinama i drugoj odjeći fotografirali u madridskom hotelu Santo Mauro iz 19. stoljeća, u ambijentu raskošnih hotelskih soba i vrtova. Kolekcija sadrži niz haljina koje laskavo naglašavaju figuru pješčanog sata, od materijala korišteno je lagano pletivo, ali i baršunaste teksture koje savršeno idu s krojevima odjeće. Georgina je izjavila kako je uistinu počašćena time što su je pozvali iz Guessa, jer voli taj brend i vrijednosti koje predstavlja. „Volim nositi njihove kolekcije jer me čine osnaženom, a opet seksi. Imaju jasan ženstven karakter, a bit koji izražavaju bezvremenska je”, zaključila je nova modna muza.

Linker
27. travanj 2024 14:25