ERIK PENDZICH/SHUTTERSTOCK
KORAK DALJE

Glazbenici u modnom svijetu: Novi moćni par na sceni preuzima i dizajnersku priču

Oni su planetarno popularni pjevači, ali i modni dizajneri svjetskih brendova, isto tako, vole se javno, te imaju dvoje djece, za koje kažu da su njihove najbolje kreacije, naravno riječ je o Rihanni i Asap Rockyju, koji je odnedavno i kreativni direktor Pume, odnosno brenda Puma x Formula 1.

Oni su planetarno popularni pjevači, ali i modni dizajneri svjetskih brendova, isto tako, vole se javno, te imaju dvoje djece, za koje kažu da su njihove najbolje kreacije, naravno riječ je o Rihanni i Asap Rockyju, koji je odnedavno i kreativni direktor Pume, odnosno brenda Puma x Formula 1.

Čini se kako glazbena scena preuzima modu, jer sve je veći broj pjevača i pjevačica koji pokreću vlastite modne brendove, no sada su neki od njih otišli i korak dalje, te postali kreativni direktori popularnih modnih marki. Tako je nakon Pharrela Williamsa, koji je imenovan na mjesto kreativnog direktora Louis Vuittonove muške linije, na tron sportskog brenda Puma, odnosno odjela za suradnju s Formulom 1, postavljen reper A$AP Rocky, Rihannin partner.

image
SBJ/BACKGRID/BACKGRID

Što je vrlo zanimljiva informacija, naročito ako znamo da je i Rihanna vlasnica modne marke, te da je s Pumom povezana od 2014. godine kada su pjevačica i sportski div, kolaborirali linijom Fenty x Puma. Rockyjeva debitantska kolekcija nedavno je predstavljena na utrci Formule 1 u Las Vegasu, kroz koju se kao lajtmotiv provlače neonske nijanse.

Pumina F1 capsule kolekcija s Rockyjevim potpisom, sadrži vozačke kombinezone, atraktivnu opremu poput rukavica i kaciga, ali i odjeću za obožavatelje estetike ovog ‘brzog‘ sporta. A kako su naglasili iz Pume, linija je spoj visoke, sportske i ulične mode, koji odražava očekivanja visokih performansi F1, a svaki komad sadrži i reperov nadimak A$AP, uz neizostavan znak pume. Rocky će i u budućnosti kreirati capsule kolekcije prema narudžbi, a kreativnu pozornost prvenstveno će usmjeriti na nekoliko Grand Prixa iduće godine.

image

Linija odijela, kaciga i drugih trkačkih dodataka predstavljena je u vrijeme Grand Prixa u Las Vegasu

SHOTBYJULIANN/BACKGRID/BACKGRID

Njegov kreativni dizajn obuhvaćat će sve od odjeće za utrke, preko one za navijače, pa do modnih komada. „Rad s brendovima tako ikonskim kao što je Puma i tako inovativnim kao što je F1, bio je doista inspirativan. Kada svijet vidi što radimo vjerujem da će se dogoditi promjena u pristupu brendova u preuzimanju rizika i radu s različitim kreativcima.“, rekao je A$AP Rocky. Voditelji Pume Rockyju su dali ogromnu količinu kreativne slobode da isproba razne jedinstvene ideje dok su s njim radili na dizajnu kolekcije, a čini se kako su itekako zadovoljni rezultatom, koji je u Las Vegas došla podržati i njegova draga, Rihanna, već iskusna dizajnerica.

Pjevačica je pak svoju posljednju kolekciju s Pumom kao fuziju sportske i školske odjeće, bila predstavila 2017. godine, a sada se opet vratila, kako je to ranije ove godine i bilo najavljeno. Naime, u ožujku je Puma, na potpuno crnoj pozadini, uz logo brenda Fenty, objavila zagonetni post: „Ona se vratila.“, sada već jasno najavljujući Rihannin povratak, koji se dogodio u rujnu, lansiranjem novog modela tenisica pod imenom ‘Avanti‘. „Nogomet je univerzalni jezik koji spaja ljude iz cijelog svijeta, svih slojeva života i htjela sam odati počast tome.“, izjavila je tada za Footwear News.

image
PRIMEPIX/BACKGRID/BACKGRID U PRIMEPIX/BACKGRID/BACKGRID U

Njen najnoviji model spoj je Puminih King kopački i tenisica za trčanje Easy Rider. Što se pak dizajna tiče, otkrila je da se nadahnula Puminom bogatom arhivom, a dječju liniju, nazvala je sebičnim potezom: „Ovaj put proširili smo naše kreacije na djecu, jer sebično želim da moji sinovi budu u svemu što njihov tata i ja nosimo ili dizajniramo.“ Zanimljivo je spomenuti kako je Rihanna s Fentyjem postala prva crnkinja koja je kreirala vlastiti modni brend za luksuznu grupu LVMH, te koji je prije nekoliko godina investirao čak 115 milijuna dolara u njenu liniju donjeg rublja pod imenom Savage x Fenty. Upravo tom linijom, odnosno jednom kreacijom iz kolekcije za 2021. godinu, izazvala je veliku pažnju javnosti.

image
PRIMEPIX/BACKGRID/BACKGRID U PRIMEPIX/BACKGRID/BACKGRID U

Riječ je bila o ‘tajicama otvorenih leđa‘, kako su ih nazvali na službenoj stranici, a koje su pokazivale puno više od otvorenih leđa. Duboko dekoltirane tajice, koje otkrivaju stražnjicu mogle su se pronaći u crnoj i ljubičastoj boji, bile su spojene kriš-kraš trakama, a u opisu proizvoda pisalo je: „Za ugodan ostanak kod kuće.“ Naravno, model je izazvao veliku buru i brojne komentare korisnika društvenih mreža, između kojih je jedan objavio: „To je seksi, sjajno. Trebamo to normalizirati!“. No, kako je Rihanna započela svoju modnu karijeru? Logično, suradnjom, i to s brendovima Emporio Armani Underwear i Emporio Armani Jeans, kreirajući capsule kolekciju donjeg rublja, majici, trapera i bajkerskih jakni, za koje je 2011. godine ujedno snimila i kampanje. Sada, pak sa svojim partnerom Asap Rockyjem, čini moćan ljubavno, pjevački, modni par! Što je najsimpatičnije prokomentirao sam Rocky, kada su ga pitali da li bi s Rihannom surađivao na projektima za Pumu: „Mislim da smo napravili stvarno dobar posao kolaborirajući u stvaranju djece. Naša djeca su naša najbolja kreacija. Ništa nije bolje od toga!“ izjavio je slavni reper, sada i kreativni direktor brenda Puma x Formula 1.

Linker
27. travanj 2024 15:04