
Industrija luksuzne mode posljednjih mjeseci proživljava brojne turbulentne trenutke. Alessandro Michele napustio je Gucci, Riccardo Tisci je otišao iz Burberryja, Raf Simons ugasio svoj istoimeni brend, a sada je na red došla i velika promjena u talijanskoj modnoj kući Moschino. Kako prenosi WWD, Jeremy Scott je nakon deset godina u ulozi kreativnog direktora Moschina napustio brend, što je potvrdio i Massimo Ferretti, izvršni predsjednik Moschinove matične tvrtke Aeffe.
"Sretan sam što sam imao priliku raditi s kreativnom snagom kao što je Jeremy Scott. Želio bih mu zahvaliti na njegovoj 10-godišnjoj predanosti kući i naslijeđu Franca Moschina, kao i na uvođenju osebujne i radosne vizije koja će zauvijek biti dio povijesti Moschina", istaknuo je Ferreti, koji je Jeremyjevu je eru u Moschinu opisao kao "prekrasno slavlje kreativnosti i mašte".
Scott se pridružio luksuznoj talijanskoj kući kao kreativni direktor 2013. godine i od tada je stvorio niz nezaboravnih modnih trenutaka. Modna pista Moschina je iz sezone u sezonu donosila živopisni splet boja, uzoraka i referenci na pop kulturu, koja je Jeremyjev neiscrpni izvor inspiracije. U svojim je kreacijama odao počast Barbie, "Mom malom poniju", Spužva Bobu i Disneyju, a osmislio je i stylinge za Simse te modne dodatke inspirirane proizvodima za čišćenje i higijenu. Nerijetko se znao poigrati i sa simbolima konzumerizma poput McDonald‘sa (sjetimo se kultne burger haljine Katy Perry!) i novčanice dolara, a zapamćena će ostati i njegova revija za jesen 2022. kada je manekenke predvođene Gigi Hadid transformirao u - namještaj.